וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרין יישאר השוער הראשון של ווסטהאם"

הבעלים של הפטישים הביע אמון בשוער האנגלי המושמץ. גרנט רוצה את אטוהו ואצ'יג'ילה הניגרים, גם סול קמפבל מועמד

הסערה שעוררה ההשמטה האומללה של רוברט גרין לשער נבחרת אנגליה במשחק מול ארצות הברית (1:1) ממשיכה להכות גלים בממלכה, ואחרי שהצהובונים סיימו להשמיץ את הקורבן התורן שלהם מכל כיוון אפשרי, החלו לצוץ ביממה האחרונה שמועות שטענו שהטעות צפויה לעלות לגרין באיבוד עמדת השוער הראשון של ווסטהאם, שעל פי הדיווחים סימנה את ריצ'רד רייט מאיפסוויץ' כמועמד להחליפו.

הבוקר (שלישי) מיהר דייויד סאליבן, הבעלים של הפטישים, להכחיש את השמועות ולהתייצב לצידו של השוער בן ה-30. "מדובר בשטויות מוחלטות. גרין הוא השוער הראשון שלנו, והוא יישאר השוער הראשון שלנו גם בעונה הבאה. הייתה לו עונה נפלאה ואנחנו מצפים ממנו להיות איתנו גם בשנתיים הקרובות. מעבר לכך, אם אני הייתי מאמן את נבחרת אנגליה הוא היה נשאר בשער גם בהמשך המונדיאל".

במקביל ממשיכה קבוצתו החדשה של אברהם גרנט לחפש חיזוק, ואחרי שהצעתם הראשונית של הפטישים עבור אייגבני יעקובו נדחתה, סימן המאמן הישראלי שניים מחבריו לנבחרת ניגריה כמועמדים להגיע לאפטון פארק. הראשון הוא דיקסון אטוהו, קשרה של פולהאם, והשני הוא אלדרסון אצ'יג'ילה, מגינה הצעיר של ראן. שם נוסף שהוזכר בהקשר של ווסטהאם הוא החלוץ הארגנטינאי גונזאלו ברחסיו מסנט אטיין, כשברשימת המועמדים עדיין נמצא גם סול קמפבל, ששוחרר מארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully