וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנבאואר: "אנגליה חזרה לימים של בעט ורוץ"

הקייזר עקץ את קאפלו בטור אישי ב"טיימס". קראגר דווקא מפרגן לגרמנים. לדלי קינג ככל הנראה גמר את המונדיאל

ה-0:4 המרשים על אוסטרליה הכניס את גרמניה לאופוריה. הקייזר, פרנץ בקנבאואר, אלוף עולם כקפטן ב-1974 ומאמן ב-1990, החליט לפתוח חשבון ישן עם האנגלים ותקף את הנבחרת של פאביו קאפלו בטור אישי עוקצני שכתב ל"טיימס". "למה שראיתי מאנגליה נגד ארצות הברית כמעט לא היה קשר לכדורגל", טען בקנבאואר.

"זה נראה כאילו אנגליה חזרה אחורה לימים של 'בעט ורוץ'. אני לא בטוח שקאפלו יכול לשנות משהו. האנגלים נענשים על כך שמעט מאוד שחקנים מקומיים משחקים בפרמיירליג. המועדונים באנגליה מעדיפים להחתים זרים מכל העולם", חתם הקייזר.

בניגוד לבקנבאואר, ג'יימי קראגר, בלם אנגליה דווקא החמיא לגרמנים, אבל ציין את היתרון היחסי שלהם לאור העובדה שהג'בולאני הוכנס במשחקי הבונדסליגה העונה. "לגרמניה יש יתרון ברור כי הכדור החדש שונה מאוד", אמר בלם ליברפול. "כל אימון שלנו התחיל עם מסירות של 30-40 מטר רק כדי להתרגל".

קראגר מצא בליבו גם לפרגן: "גרמניה הרשימה. יואכים לב עושה עבודה נהדרת ומסוט אוזיל היה מדהים. יש להם את האמונה שהם מסוגלים ללכת עד הסוף".

בינתיים, רשת "סקיי" מדווחת כי הבלם לדלי קינג לא ישחק עוד בטורניר. קינג הוחלף במחצית המשחק נגד ארצות הברית (1:1) וסובל מפציעה במפשעה שתגרום לו להיעדרות בת שלושה שבועות. קראגר, שהחליף את קינג במשחק, מתיו אפסון ומייקל דוסון הם המועמדים לפתוח במרכז ההגנה לצד ג'ון טרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully