וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבארז: "ליגת האלופות נותנת הרבה מוטיבציה"

המגן הצ'יליאני נחת במטרה לחתום בהפועל תל אביב ואמר: "זה מועדון חשוב". ביוון מדווחים שאולימפיאקוס עוקבת אחרי ורמוט

ביתר.נט

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המגן הצ'יליאני כריסטיאן אלבארז נחת אחר הצהריים בארץ על מנת להשלים את מעברו להפועל תל אביב, ואמר לאחר הנחיתה: "אני שמח לחזור לישראל ולבוא להפועל תל אביב כי זה מועדון גדול שטוב להיות בו. אני לא אוהב לדבר הרבה, אני פשוט מגיע לקבוצה ומנסה לתת את כל כולי על המגרש ולהיות מחוייב לקבוצה. אני מכיר את המועדון הזה, זה מועדון חשוב ויש לו גם מטרה להגיע לליגת האלופות וזה משהו שנותן הרבה מאוד מוטיבציה. אני אוהב את בית"ר, שמור לי מקום חם בלב בשבילם".

על מצבו הבריאותי אמר המגן: "הפציעה שלי עברה, אני מרגיש טוב וכבר שנה וחצי שאין לי שום בעיה. הייתי מאוד רוצה להיות בסגל הנבחרת למונדיאל, אבל לצערי זה לא יצא, אני מאחל להם המון בהצלחה במשחק מול הונדורס מחר".

עם ערן זהבי, שחלה התקרבות נוספת במשא ומתן שלו עם הקבוצה. אין סיכום רשמי, אך הצדדים התקרבו בימים האחרונים. מי שנעדרים מאימון הבכורה הם ביוואן פרנסמן, שמגיע ממכבי נתניה, וגילי ורמוט, איתי שכטר ואביחי ידין השוהים בחו"ל, וכמובן השוער וינסנט אניימה שנמצא בדרום אפריקה עם נבחרת ניגריה.

בקבוצה מחכים לתשובה מצה"ל בקשר לבקשה שהוגשה לראש אכ"א להשאיר את מעמדו של בן סהר כעילוי, כך שגם אם ישוב השחקן לקבוצה, ישמור על התנאים. כרגע, נראה כי מגמת הצבא בנושא חיובית, אך הקבוצה טרם קיבלה תשובה רשמית בנושא.

התקשורת היוונית מדווחת כי אולימפיאקוס שמה עין על ורמוט, ועשויה להגיש לו הצעה רשמית. בקבוצה מחפשים קשר עושה משחק ברמה גבוהה ושמו של הקשר הישראלי בן ה-25 הוזכר כאחד המועמדים המובילים. ביוון מדווח כי באולימפיאקוס יחכו עד למינוי רשמי של מאמן לעונה הבאה לפני שיקדמו את המגעים מול ורמוט.

ראוי לציין כי קבוצת הפאר היוונית סיימה רק במקום השלישי ולא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. ורמוט עצמו נטה בתקופה האחרונה להמשיך בהפועל תל אביב בחוזה משודרג, לאחר שקיבל הצעות גם מקבוצות ספרדיות ביניהן רסינג סנטאנדר והעולה החדשה, ריאל סוסיאדד. מקורבי השחקן טענו כי הם אינם מכירים את ההתעניינות מצד הקבוצה היוונית.

"פראנס פוטבול" הצרפתי מדווח היום (שלישי) כי ליל הצרפתית לא מוותרת על הרעיון להחתים על הבלם הסנגלי, פאפא דיאקטה, שחקנה של דינמו קייב. זאת, בשל העובדה שעסקת העברתו של דגלאס דה סילבה עדיין לא נסגרה רשמית. דינמו קייב תדרוש שבעה מיליון יורו עבור הבלם בן ב-26.

עדכון ראשון: 15.6.2010, 0:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully