וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה גואן: "הגישה שלנו לא הייתה נכונה"

מאמן קמרון הצביע על הלחץ בו הייתה שרויה נבחרתו כגורם להפסד ליפן. הונדה: "הכוח שלנו הוא הקבוצתיות והאמונה"

נבחרת קמרון פתחה היום (שני) את דרכה במונדיאל ברגל שמאל, עם הפסד 1:0 ליפן, שהציב אותה בעמדת פתיחה רעה מאוד בבית ה', אחרי הניצחון של הולנד 0:2 על דנמרק. גם היפנים האפורים היו רחוקים מלהרשים, והיו שותפים מלאים לאחד המשחקים הגרועים של הטורניר עד כה, אבל שער בודד של קייסוקה הונדה בדקה ה-39 הספיק להם כדי לרשום את ניצחונם היחיד בהיסטוריה של המונדיאל שלא בביתם, שהציב אותם במקום השני בבית, צמוד להולנד, יריבתם במשחק הבא ביום שבת.

פול לה גואן, המאמן המפסיד, אמר לאחר המשחק: "כמובן שזה היה ערב מאכזב גם מבחינת התוצאה וגם מבחינת היכולת. הגישה שלנו לא הייתה נכונה, היינו לחוצים ועצבניים, במיוחד במחצית הראשונה. לא הוכחנו למה אנחנו מסוגלים. עכשיו אנחנו חייבים לנצח את דנמרק בשבת. טעות בהגנה שלנו הובילה לשער, אבל בסך הכל שמרנו היטב".

סמואל אטו, שתופקד במשך מרבית המשחק בצד ימין של ההתקפה ולא בחוד, נשמע מעודד יותר: "בגדול שיחקנו טוב, וליפנים היה רק מצב אחד והם ניצלו אותו. השחקנים הצעירים שלנו תפקדו טוב, אבל נגד דנמרק אסור לנו לעשות אף טעות".

"קמרון היא נבחרת טכנית שמשחקת כדורגל מאוד פיזי", אמר המאמן היפני טאקשי אוקאדה בסיום. "התכוננו למשחק רשה ואמרתי לשחקנים שאסור לנו לחשוב רק על הגנה. היו לנו רגעים קשים במחצית הראשונה, אבל הצלחנו לכבוש. לאחר מכן הם לחצו אותנו, אבל ההגנה שלנו עשתה עבודה נהדרת. נצטרך להיות יותר אגרסיביים במשחקים הבאים. בסך הכל, המשחק הזה הוא הכנה למשחק הבא. אני לא חושב שמדובר בהצלחה עצומה, המשחק הבא נגד דנמרק הוא החשוב ביותר".

קייסוקה הונדה, כובש שער הניצחון, אמר: "הנבחרת שלנו לא שיחקה טוב בתקופה האחרונה, אבל המאמן הכין אותנו היטב למשחק היום. הכוח שלנו הוא הקבוצתיות והאמונה. שמרנו על השער שכבשנו עד הסיום. ההגנה שלנו הייתה טובה וגם היה לנו קצת מזל. בשער שלי, קיבלתי כדור מצוין מדייסוקה מאטסוי ואמרתי לעצמי: 'תהיה רגוע ותכבוש' כי בחימום החמצתי כמה הזדמנויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully