וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל - צפון קוריאה: להפתיע כאילו זו 1966

הצפון קוריאנים חוזרים אחרי 44 שנים וחולמים על סנסציה, ברזיל רוצה פתיחה חזקה לטורניר (שלישי, 21:30, ע' 2 ו-5HD)

AP

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

חמישה ימים לאחר שנפתח המונדיאל רשמית, נכנסת גם ברזיל אל מעגל המשחקים, והיא צפויה לעשות זאת ברעש וצלצולים, כשתפגוש מחר (שלישי) את צפון קוריאה שלא אמורה לעשות יותר מדי בעיות לנבחרתו של דונגה בהופעת הבכורה שלה בדרום אפריקה. הברזילאים, שמחזיקים בתואר הנבחרת המצליחה ביותר בכל הזמנים, מגיעה מן הסתם גם למונדיאל הנוכחי כמועמדת לזכייה, אבל את קמפיין העלייה שלהם ליוו לא מעט ביקורות שהפעם הנבחרת לא מציגה את אותו כדורגל מלהיב וזורם כפי שהורגלו עד כה. במשחקי ההכנה הרבתה ברזיל לכבוש, אבל זה היה מול זימבאבוואה (0:3) וטנזניה (0:5), לא בדיוק מעצמות כדורגל.

דונגה לא חושב שהעובדה שהסגל הברזילאי נוצץ בהרבה מהצפון קוריאני, בהכרח תביא לנבחרתו את הנקודות. "זה לא קשור לכוכבים שיש לך", אמר המאמן לקראת המשחק, "זה אתה צריך שחקנים שיכולים לעשות את מה שהם צריכים על הדשא". גם אלאנו מסרב להציב ציפיות גבוהות מהמשחק: "אנחנו חייבים לכבד אותם בדיוק כמו כל נבחרת טובה אחרת בעולם. למרות זאת, אנחנו מודעים לחשיבותה של פתיחה חזקה לטורניר, וזוהי מטרתנו מחר". לואיס פביאנו לעומת זאת, ניסח זאת בצורה מתומצתת: "ברזיל היא ברזיל. אנחנו יכולים לעלות לשלב הבא עם שתי בעיטות ושלושה משחקים בלי לספוג". למרות זאת, ברור כי הקהל הברזילאי כמעט ומעדיף שלא לראות את נבחרתו עולה, מאשר לראות אותה כובשת רק פעמיים בשלבים המוקדמים.

הרכב משוער: גומש, מייקון, לוסיו, טיאגו סילבה, מישל באסטוס, ג'ילברטו סילבה, ראמירס, אלאנו, קאקה, רוביניו, לואיס פביאנו.

"ברזיל היא הנבחרת החזקה בעולם"

צפון קוריאה אמנם נחשבת בעיני רבים לאחת הנבחרות החלשות ביותר בדרום אפריקה, אבל האנשים בעלי זיכרון ארוך יכולים לספר כי בפעם הקודמת שהנבחרת הזו הגיעה לגביע העולם, היא חוללה לא מעט בעיות. זה אמנם היה בשנת 1966, אבל אז הצליחו הצפון קוריאנים להדהים את איטליה (0:1), ולהוביל 0:3 על פורטוגל בשמינית הגמר, לפני קאמבק של הפורטוגלים. אם כן, לא פלא שהנבחרת מחפשת לשחזר את ההיסטוריה. "הסיכויים שלנו אולי לא גבוהים, אבל אי אפשר להגיד שאין לנו סיכוי בכלל", אמר מאמן הנבחרת, קים ג'ונג-הון.

המאמן הצפון קוריאני, הצהיר כי נבחרתו לא עומדת לשחק בונקר נגד הבריזלאים, ושהוא חולם גם על ניצחון: "ברזיל היא נבחרת טובה יותר מאיתנו, אבל אנחנו יכולים לנצל את הטקטיקה שלנו כדי לעצור אותם. היריבים שלנו מצפים שנתמקד בצד ההגנתי, בגלל ששיחקנו בצורה הגנתית בשלבי המוקדמות, אבל המשחק הרגיל שלנו הוא לא לשחק זהיר - אנחנו יכולים לשחק כדורגל התקפי טוב כשאנחנו צריכים. אנחנו יודעים שיש להם שחקנים מפורסמים ושהם הנבחרת החזקה בעולם, אבל אנחנו מאמינים".

הרכב משוער: רי מיונג-גוק, רי ג'ון-איל, פאק נאם-צ'ול, נאם סונג-צ'ול, רי קוואנג-צ'ון, פאק צ'ול-ג'ין, מון אין-גוק, האן יונג-האק, פאק נאם-צ'ול, הונג יונג-ג'ו, ג'ונג טה-סה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully