וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן מרוויק: "הכניסה של אליה הוסיפה לנו הרבה"

מאמן הולנד החמיא לאלג'רו אליה שעלה כמחליף מול דנמרק: "טוב שיש אפשרויות בהתקפה". אולסן: "בנדטנר לא היה צריך לשחק"

הולנד לא הרשימה היום (שני) במיוחד בניצחון 0:2 על דנמרק, אבל בהחלט יכולה להיות מרוצה. יחסית למשחק ראשון בגביע העולמי, נבחרת האוראנג' הראתה יכולת מספקת שאפשרה להם לשייט לניצחון, ו-0:2 מול נבחרת חזקה כמו דנמרק כבר בפתיחה תעניק לשחקניו של ברט ואן מרוויק הרבה ביטחון לקראת ההמשך.

המאמן ההולנדי הראה סיפוק גם ממשחק ההגנה של נבחרתו. "כמעט שלא אפשרנו להם להגיע למצבי הבקעה", אמר ואן מרוויק, "דנמרק היא נבחרת הגנתית, וחייבים להיות מולה סבלניים. זו הקלה גדולה עבורנו שהצלחנו לקחת מהמשחק הזה שלוש נקודות".

ואן מרוויק ראה איך שער עצמי העניק להולנדים יתרון די מקרי אחרי מחצית מאופסת, אך זכר שהכתומים היו אלה ששלטו במשחק. "החזקנו בכדור ושלטנו במשחק לכל אורכו, אולי מלבד לרבע השעה האחרונה של המחצית הראשונה", אמר המאמן, "פתחנו מצוין את החצי השני, ואחרי השער היה לנו יותר שטח לשחק. אחר כך הגענו לעוד מצבים, ויכולנו בקלות לכבוש עוד שער אחד או שניים".

אחרי הפציעה של אריאן רובן והיכולת הבינונית של סניידר, ואן פרסי וואן דר וארט, החוליה הכי מרשימה מבחינה התקפית בהולנד היה אלג'רו אליה, שחקן המבורג, שהכניס הרבה קצב והיה מעורב בשער השני. "כניסתו של אליה הוסיפה הרבה", אמר ואן מרוויק, "נחמד לדעת שיש לנו הרבה אפשרויות בהתקפה. זו פתיחה טובה לטורניר, ואני מאוד מרוצה מהתוצאה".

ובינתיים, בדנמרק

הדנים עלו במערך די הגנתי, ואיפשרו להולנדים להניע כדור ולשלוט במשחק, אבל מורטן אולסן, המאמן הדני, זוכר היטב את הזדמנויות הטובות של נבחרתו במחצית הראשונה וטוען שלשחקניו חסרה הרגל המסיימת.

"היה חסר לנו הגול, פשוט לא הצלחנו לשים את הכדור ברשת", אמר אולסן, "הצלחנו לקחת פיקוד על המשחק לפרקים, אבל לא יישמנו את היתרון. כשהם הצליחו לכבוש, זה היה כמו דלי מים קרים על הראש".

אולסן יודע כי "בנדטנר לא היה צריך לשחק, אין ספק, אבל כשקיבלנו את הידיעה שיון דאל תומסון לא יכול לשחק, היינו חייבים להשתמש בבנדטנר. השתמשנו רק לשעה, כי נותרו לנו עוד שני משחקים בטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully