וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראגר: "הניסיון שלי יעזור לנבחרת"

בלם אנגליה מוכן למלא את מקומו של קינג, שנפצע מול ארה"ב: "תמיד בטורנירים גדולים יש שחקנים שפורצים משום מקום"

ג'יימי קראגר מאמין שהניסיון שלו יכול להוות יתרון גדול לנבחרת אנגליה ושהוא ראוי להחליף את לדלי קינג בהמשך הטורניר. כזכור, קינג נפצע ב-1:1 מול ארצות הברית והיום (שני) ההתאחדות האנגלית הודיעה שעדיין אין מידע לגבי משך ההיעדרות שלו, אף על פי שנראה שסיכוייו לחזור נראים נמוכים מאוד. המנג'ר של קינג בטוטנהאם הארי רדנאפ אמר שהבלם יידע מתי ישוב רק לאחר שיקבל את בדיקות הסריקה שעבר.

במידה שקינג אכן ייעדר, קראגר, שהחליף אותו מול האמריקנים, צפוי לתפוס את מקומו בהרכב ולשחק לצדו של ג'ון טרי במרכז ההגנה כבר במשחק מול אלג'יריה ביום שישי. "אני משוכנע שהניסיון שלי יעזור לקבוצה כי ניסיון זה משהו מאוד חשוב בכדורגל", אמר קראגר, "אבל יש המון שחקנים מנוסים בסגל ששיחקו במונדיאלים בעבר. הסגל לא השתנה בהרבה בארבע השנים האחרונות". בלם ליברפול התייחס גם להופעה שלו מול ארצות הברית: "אני חושב שהייתי בסדר, תמיד יש שחקנים שמגיעים משום מקום בטורנירים גדולים ומביאים את השינוי".

קראגר גם הגן על המנג'ר פאביו קאפלו, שהכריז על ההרכב פחות משעתיים לפני המשחק בשבת: "אני משחק בליברפול כבר 12 או 14 שנה והמנג'ר תמיד גילה לנו את ההרכב רק שעתיים לפני המשחק. מעולם לא הכרתי משהו אחר, בשבילי זה נורמלי לחלוטין", אמר הבלם בן ה-32. "זה טוב כי זה שומר את השחקנים דרוכים. להקריא את ההרכב מוקדם יכול ליצור גם אפקט שלילי, יש שחקנים שיכולים להירגע באימון אם הם יודעים שהם לא הולכים לשחק".

קראגר גם התייחס לטעות הקשה של השוער רוברט גרין, שעלתה לנבחרת שלושת האריות בניצחון. "באופן אישי, תמיד הרגשתי שרוב גרין יהיה השוער הראשון במונדיאל כי הוא שיחק הרבה במשחקי ההכנה. נראה שהוא התאושש מהטעות הקשה שלו והוא בסדר עכשיו. כמו כל שחקן שהוא חלק מאנגליה, יש לו יכולת מנטלית גבוהה". לסיום, חשף קראגר שרכש לילדיו את הוובוזלות המוכרות לשמצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully