וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי מונה למאמן פלמייראס

האיש שהוביל את ברזיל לזכייה במונדיאל 2002, שב למכורה לאחר 8 שנים ומגיע לקדנציה שנייה, לאחר ההצלחה בראשונה

אחרי סיבוב ארוך מאוד מחוץ למכורה, ברזיל, לואיז פליפה סקולארי שב אליה לאחר שמונה שנים ויאמן בקדנציה שנייה בקריירה שלו את פלמייראס. סקולארי, שעזב את הקבוצה ב-2000 לאחר שלוש שנים מוצלחות, חתם במועדון מסאו פאולו עד 2012, וייכנס לתפקידו באופן רשמי לאחר סיום המונדיאל בדרום אפריקה.

מאמנה הברזילאי לשעבר של צ'לסי יוצג בצורה רשמית ב-15 ליולי. סקולארי מוערך מאוד בפלמייראס, לאחר שהוביל את הקבוצה למקום השני בליגה בעונתו הראשונה, ושנה לאחר מכן לזכייה בגביע הליברטדורס (1999), בשנת ה-90 למועדון הפאר הברזילאי.

"זה אושר גדול לחזור למועדון בו יש לי שורשים ואל מקום בו לא זכיתי רק בתארים, אלא גם בהרבה חיבה וכבוד ממאמנים אחרים, אנשי מקצוע ואוהדים", אמר סקולארי. "אף פעם לא הסתרתי את ההערצה שלי לפלמייראס ואני נרגש לחזור הביתה.

"הצהרתי כבר בעבר שהעדיפות שלי היא לחזור לפלמייראס, והאוהדים יכולים להיות בטוחים שאנחנו נהיה שמחים שוב", הוסיף המאמן בן ה-61. סקולארי היה האיש שהוביל את נבחרת ברזיל לזכייה ב-2002 בגביע העולמי והדריך את פורטוגל שנתיים לאחר מכן והביא אותה עד לגמר אליפות אירופה שנערכה במדינה.

סקולארי החליף את אברהם גרנט כמנג'ר צ'לסי בעונת 2008/9, אלא שבאמצע העונה, בחודש פברואר, הוא הוחלף על ידי חוס הידינק, לאחר שלא הצליח להוביל את הקבוצה כמצופה ממנו. הוא עבר לאמן קבוצה באוזבקיסטן ביוני אשתקד, אבל עזב לאחר חודש בהסכמה הדדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully