וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: יפן ניצחה את קמרון 0:1

יפן לא הרשימה, אבל שער של הונדה (39) הספיק לניצחון 0:1 על נבחרת קמרונית כבויה ורדומה באחד המשחקים החלשים שנראו במונדיאל

יפן וקמרון, שתי הנציגות הפחות סקסיות של בית ה', סיפקו הערב (שני) את מה שיהיה אחד המועמדים המובילים למשחק הגרוע של המונדיאל. לפחות אחת מהן יצאה מרוצה בסיום. יפן סיימה את המשחק בניצחון 0:1 משער של קייסוקה הונדה בדקה ה-39. הבעיטה של הונדה הייתה אחת משתי בעיטות לעבר שער קמרון. הנבחרת של פול לה גואן, מן העבר השני, לא עשתה הרבה יותר מזה.

שתי הנבחרות לכר הדשא באצטדיון פרי סטייט בבלומפונטיין במטרה להשיג מקדמה לפני המפגשים עם הולנד ודנמרק. אלא שעל כר הדשא התפתח משחק שבלוני ובעיקר לא מדויק. רק בדקה ה-38 נרשמה בעיטה ראשונה לעבר המסגרת וכעבור דקה נכבש שער הניצחון. דייסוקה מאטסוי, המצטיין בשורות יפן, מצא את קייסוקה הונדה וקשר צסק"א מוסקבה דחק מקרוב את מה שהתברר כשער הניצחון.

קייסוקה הונדה שחקן נבחרת יפן כובש מול קמרון. רויטרס
גם ליפנים יש כוכבים. הונדה כובש/רויטרס

גם הפיגור לא העיר את קמרון מהתרדמת. סמואל אטו נראה כבוי, לא עשה תנועה ולא הורגש. גם יתר חבריו אכזבו בגדול. גם החילופים של לה גואן לא הצליחו להעיר את שחקניו. יפן התגוננה היטב, אבל רק בדקות האחרונות עמדה בפני סכנה כשמביה ו-וובו הגיעו למצתבי הבקעה. לאור ההיסטוריה הארוכה של קמרון במונדיאלים ואיכות השחקנים שהסתובבו על המגרש, אפשר היה לצפות להרבה יותר מהאריות, שאכזבו בענק.

מנגד, יפן היא בהחלט הפתעה נעימה. הנבחרת של טאקישו אוקאדה לא נראתה טוב במשחקי ההכנה, אבל הציגה כדורגל מאורגן וסגרה יוצא מן הכלל. מאטסוי, קשרה של גרנובל הצרפתית, והונדה שיתפו פעולה בהתקפה. לא בטוח שזה יספיק מול דנמרק והולנד, אבל היפנים יכולים להיות מרוצים. הם עשו מה שלא הצליחו ב-2006 - להשיג ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מהלך המשחק

דקה 38: לאחר דקות ארוכות של כדורגל גרוע, נרשמה בעיטה ראשונה למסגרת. אנו ירה כדור שטוח מתוך הרחבה, קוואשימה ירד וקלט ללא קושי.

דקה 39: גול! מאטסוי הגביה מימין, הונדה השתלט והרים את הרשת מקרוב. 0:1 ליפן

דקה 49: אטו פרץ נפלא לאורך קו ימין והניח לצ'ופו מוטינג, שבעט ברשלנות החוצה ממצב נוח

דקה 57: צ'ופו מוטינג חתך משמאל ובעט מפינת הרחבה לעבר השער, אך הכדור היה חלש וחלף בסמוך לקורה.

דקה 82: האסבה בעט ממרחק, חמידו הדף רע ואוקזאקי המשיך בבעיטה לקורה.

דקה 86: מביה הפציץ מ-30 מטרים כדור אדיר שפגע במשקוף.

דקה 90: ההזדמנות של קמרון במשחק. ג'רמי הכניס כדור מימין ו-וובו המשיך מחמישה מטרים, אבל הבעיטה הייתה חלשה מדי וקוואשימה הדף.

הרכב יפן: אייג'י קוואשימה, יאסויוקי קונו, יוג'י נקזאווה, טוליו, יואיצ'י קומאנו, יוטי נגאטומו, יוקי אבה, יושיטו אוקובו (קישו יאנו, 82), יאושיטו אנדו, מקוטו האסבה (ג'וניצ'י אינמוטו, 88), דייסוקה מאטסוי (שינג'י אוקזאקי, 69), קייסוקה הונדה.

הרכב קמרון: סולימנו חמידו, סבסטיאן בסונג, סטפן מ'ביה, ניקולא נ'קולו, בנואה אסו-אקוטו, ג'ואל מאטיפ (אשיל אמאנה, 63), ז'אן מאקון (ג'רמי, 75), איונג אנו, סמואל אטו, פייר וובו, אריק מקסים צ'ופו מוטינג (מוחמדו אידריסו, 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully