וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: הולנד ניצחה את דנמרק 0:2

דנמרק הגיעה למשחק נגד הולנד עם תכנית מדוקדקת ומוצלחת, אבל שער עצמי אומלל של סימון פולסן העניק לואן מרוויק ושחקניו יתרון. קאוט השלים 0:2 לפני הסיום

למרות יכולת לא מזהירה ומעט מדי תשובות מול מערך מסודר ונסוג, הולנד השיגה היום (שני) ניצחון ראשון במונדיאל, במשחק הראשון שלה בבית ה', 0:2 על דנמרק חכמה, לא רעה בכלל, אבל חסרת מזל.

הולנד, שהציגה יכולת משובחת במשחקי ההכנה, פגשה יריבה שלמדה אותה עד תום. הדנים עלו עם תכנית סדורה ומדוקדקת, לא איפשרו לסניידר, ואן דר וארט, קאוט ו-ואן פרסי לנשום, ומצד שני יצאו למתפרצות מסוכנות. כך נוצר מצב שבמחצית הראשונה האורנג' החזיקו בכדור כ-60 אחוזים מהזמן, אבל ההזדמנויות היו דווקא של הסקנדינבים.

מורטן אולסן בוודאי תכנן לנבחרת שלו 45 דקות נוספות כאלו, אבל כדקה בתוך המחצית השנייה דווקא השחקנים שלו, שעד אז עשו את העבודה שלהם בצורה מושלמת, טעו. סימון פולסן היה ראשון להגבהה של ואן פרסי, אבל במקום להרחיק בקלות, נגח לכיוון שערו, הכדור פגע בגבו של אגר וסיים את דרכו ברשת.

כעת היה על הדנים לקחת את היוזמה כדי להשוות, אבל הם חסרו את הכשרון ואת היכולת היצירתית לעשות את זה אפילו מול הגנה בינונית של הולנד, בטח אחרי שניקלאס בנדטנר, שלא היה כשיר לחלוטין, הוחלף קרוב לחצי שעה לסיום. להולנדים, שכל כך התקשו לפני כן, המצב החדש התאים. עם יותר חופש בחלק הקדמי דירק קאוט הצליח להכפיל חמש דקות לשריקה האחרונה ובסיום 0:2.

סימון פולסן (ימין) שחקן נבחרת דנמרק נוגח שער עצמי. רויטרס
ההולנדים התקשו לכבוש, הדנים עשו עבורם את ההגנה. פולסן ואגר/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 20: ואן בומת מצא היטב את ואן דר וארט, זה העביר משמאל לימין ומ-16 מטרים בעט גבוה והחוצה.

דקה 27: רומדאל פרץ טוב בימין והעלה כדור למרכז הרחבה, בנדטנר נותר לבד, אבל נגח ממצב נוח סמוך לקורה.

דקה 34: דנמרק הוציאה מתפרצת מהירה, רומדאל קיבל כדור ארוך בצד ימין ובעט ממצב אלסכוני חזק ולידיים של סטקלנבורג.

דקה 37: בנדטנר שלח כדור עומק איכותי לתוך הרחבה, קאלנברג בעט חזק בשמאל לפינה הקרובה, סטקלנבורג הדף לקרן.

דקה 43: ואן פרסי קיבל כדור בתוך הרחבה, הצליח להתגבר על שחקן יריב, אבל הגיע לעמדה לא נוחה לבעיטה וברגל ימין שלח את הכדור החוצה.

דקה 46: גול! ואן פרסי התנהל עם הכדור בצד שמאל והעלה כדור נאה לרחבת החמש, סימון פולסן התבלבל ונגח לכיוון שערו, הכדור פגע בגבו של אגר ונכנס באיטיות לרשת. שער עצמי אומלל של דנמרק, 0:1 להולנד.

דקה 52: ואן פרסי קיבל כדור מצוין מסניידר, נכנס לרחבה כשהוא לבדו מול סורנסן, אבל איבד ריכוז וכדור ברח לו החוצה.

דקה 73: ואן בומל עשה גיחה קדימה ובעט חזק מזווית לא קלה, סורנסן הדף לקרן.

דקה 82: סניידר בעט חזק ברגל שמאל, הכדור פגע באגר, עשה קשת, נחת על המשקוף של סורנסן ויצא לקרן.

דקה 85: גול! סניידר מצא בכדור גדול את אליה שהגיע למצב של אחד על אחד מול סורנסן, הקשר הקפיץ, הכדור פגע בקורה וקאוט הגיע ראשון לכדור ומשני מטרים כבש מול השער החשוף. 0:2 להולנד.

דקה 87: אפלאי הגיע לכדור רוחב והקדים את השוער סורנסן, הכדור עשה דרכו לרשת לפני שפולסן הרחיק מהקו.

הולנד: מארטן סטקלנבורג, גרגורי ואן דר וויל, ג'ון הייטינחה, יוריס מאתייסן, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, מארק ואן בומל, נייג'ל דה יונג (דמי דה זיוו, 88), ווסלי סניידר, רפאל ואן דר וארט (אלג'ירו אליה, 67), דירק קאוט, רובין ואן פרסי (איברהים אפלאי, 77).

דנמרק: תומאס סורנסן, לארס יקובסן, סימון קיאר, דניאל אגר, סימון פולסן, כריסטיאן פולסן, תומאס אנבולדסן (יספר גרונקיאר, 56), מרטין יורגנסן, דניס רומדאל, תומאס קאלנברג (כריסטיאן אריקסן, 73), ניקלאס בנדטנר (מיקל בקמן, 62)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully