וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של אנגליה: לדלי קינג בספק להמשך המונדיאל

בקרוב יתברר אם הבלם יהיה כשיר להמשך הטורניר. ג'יימס מתוסכל שלא פתח נגד ארה"ב: "זה לא נכון שיש לי בעיה בברך"

יומיים לאחר השער המביך מאוד שספג רוברט גרין בשערה של אנגליה ב-1:1 של נבחרת שלושת האריות מול ארה"ב במסגרת בית ג', השוער דייויד ג'יימס אינו מבין מדוע הוא לא היה זה שפתח במשחק הראשון של הנבחרת האנגלית.

קצר בתקשורת בין ג'יימס וצוות האימון יוצר כנראה בעיה בחדר ההלבשה האנגלי, וכך ג'יימס ופאביו קאפלו לא משדרים על אותו גל, מה שגרם לג'יימס להיות מתוסכל מאוד. שוער פורטסמות היה כמעט בטוח בוודאות שהוא זה שיפתח נגד ארה"ב, אלא שצוות האימון של הנבחרת השאיר אותו על הספסל עקב פציעה בברכו. אלא שג'יימס עצמו סבור שהוא לא פצוע וכשיר לשחק.

האכזבה הרבה והתסכול ניכרו בבירור על פניו של ג'יימס במהלך המשחק, כאשר הוא אף נמנע מללחוץ את ידו של עוזר מאמן הנבחרת, פרנקו באלדיני, לפני בעיטת הפתיחה.

"אני בסדר", אמר ג'יימס. "אני בסדר כמו ג'ו (הארט - השוער הנוסף של הנבחרת), ומוכן לבחירה. הלכתי מוקדם יותר השבוע לחדר הכושר במקום להתאמן, ופתאום שמעתי את כולם אומרים שיש לי בעיה בברך. זה לא נכון. קאפלו לא מנה את שמות השחקנים עד חמש דקות לפני שעלינו על האוטובוס".

היום יתברר האם קינג גמר את המונדיאל

בלם הנבחרת לדלי קינג בספק להמשך המונדיאל, בהמשך היום יתברר האם הוא אכן גמר את המונדיאל או שמא רק יחמיץ את המשחק החשוב מאוד הבא של הנבחרת נגד אלג'יריה. כזכור, קינג נפצע בתיקו 1:1 נגד ארה"ב והוחלף. בתחילה חשבו שהוא רק יחמיץ את המשחק הבא, אך אז עלה החשש שמא שהוא ייעדר מכל הטורניר.

כזכור, ימים ספורים לפני המונדיאל, נפצע בלם אחר של הנבחרת, ריו פרדיננד. קינג הוא זה שבעצם תפס את מקומו בהרכב. מי שאמור לשחק על חשבונו של קינג הפצוע במשחק הבא הוא מייקל דוסון, שהחליף בסגל את פרדיננד, או ג'יימי קארגר הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully