וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרו רוסל הוא הנשיא החדש של ברצלונה

יריבו של לאפורטה יחליפו, לאחר שזכה ב-61.35 אחוז מהקולות. רוסל: "לא אאכזב אתכם", כעת ינסה להביא את ססק פברגאס

סנדרו רוסל יהיה הנשיא ה-39 של ברצלונה, כך נקבע בהצבעה שנערכה אמש (ראשון) במועדון הפאר הקטלאני. איש העסקים בן ה-46 יחליף בתפקיד את חברו לשעבר והאיש שהביא אותו עימו, ז'ואן לאפורטה, שהיה הנשיא של ברצלונה במשך שבע שנים. ב-30 ליוני יפנה לאפורטה רשמית את מקומו לרוסל.

רוסל השיג רוב מרשים ביותר, שמנה 61.35 אחוזים מהקולות, שמהווים 35,031, בעוד שלושת המועמדים האחרים, אגוסטי בנדיטו, מארק אינגלה וחאומה פרר, זכו בשאר קולות ההצבעה. אגב, רוסל קיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר אי פעם שקיבל מועמד לנשיאות המועדון מהסוסיוס, אותם חברי מועדון שבוחרים את הנשיא. לאפורטה לא הצליח עם המועמד שהוא הריץ לתפקיד, פרר, שהגיע אחרון במרוץ.

"אני אהיה הנשיא של כולם", אמר רוסל לאחר היוודע התוצאות. "אני יודע שזו עמדה ותפקיד שנושאים בחובם הרבה מאוד אחריות. אני לא אאכזב אתכם".

רוסל, כאמור, הגיע עם חבורת הניהול הצעירה של לאפורטה ב-2003, ושהחליפה את הגווארדיה הישנה והוותיקה של בארסה. החבורה התוססת הפכה את בארסה לאחד המועדונים הכי טובים בעולם, אלא שרוסל עצמו פרש ב-2005, אחרי ששימש שנתיים כסגן נשיא, עקב סכסוך וחילוקי דעות עם הנשיא. בשנים האחרונות הוא שימש אופוזיציה ללאפורטה וניסה לנגח אותו לא מעט פעמים.

הבאתם של דקו ורונאלדיניו למועדון בעבר נזקפו לזכותו של רוסל, שנכנס עכשיו לנעליו הגדולות מאוד של לאפורטה. לפני שנתיים זכתה בארסה בששת התארים, כאשר בשנה החולפת ירדה קצת מנכסיה עם זכייה באליפות ספרד בלבד, אלא שהיא עדיין שיחקה כדורגל מרשים. מי שאמון על הצד המקצועי הוא פפ גווארדיולה, כשרוסל כבר הצהיר שהוא רוצה להחתימו על חוזה לשש עונות, ושהוא רוצה להפוך אותו ל"אלכס פרגוסון של ברצלונה".

עוד בתוכניות של רוסל: להחליף את המנהל המקצועי של המועדון, צ'יקי בגיריסטיין, וכן לחדש את פניו של האצטדיון המפואר של ברצלונה, הקאמפ נואו. בעתיד הקרוב, רוסל, כמו שאר המועמדים שגם הצהירו זאת, ינסה להביא את ססק פברגאס, שגדל בלה מסייה, אלא שהוא אף אמר שהוא לא יעשה זאת בכל מחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully