וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון גברה 86:92 על הלייקרס ועלתה ל-2:3

הסלטיקס נהנו מיום מצוין של פול פירס (27) בדרך לניצחון שני רצוף, לפני שהסדרה תוכרע בלוס אנג'לס. קובי סיים עם 38

מאז יום שישי עיני העולם נשואות כמעט כולן אל עבר המונדיאל בדרום אפריקה, אלא שבארה"ב, למרות שהנבחרת שלהם נמצאת גם שם ואפילו עשתה תיקו מרשים מאוד מול אנגליה, מתרכזים, לפחות כרגע, בסדרת גמר ה-NBA המרתקת בין בוסטון והלייקרס. הלילה (בין ראשון לשני) נערך המשחק החמישי בסדרה המשובחת והסתיים עם ניצחון בית של הירוקים 86:92 על הקבוצה של פיל ג'קסון. הסלטיקס היא הקבוצה הראשונה שמנצחת שני משחקים רצופים בסדרה, והיא עלתה בכך ליתרון 2:3, לאחר שנקלעה לפיגור 2:1, אחרי המשחק השלישי, שגם נערך בבוסטון גארדן. הקבוצה של דוק ריברס צריכה משחק אחד כדי לקחת אליפות שנייה בתוך שלוש שנים.

עוד לפני פתיחת המשחק על הלוח הגדול בגארדן נכתב: "המעמד האחרון בגארדן" - מסר ברור לשחקנים ובעיקר לאוהדים, שהם חייבים לדחוף את הקבוצה לעוד ניצחון ביתי. הצהובים לא נכנסו טוב למשחק לאחר שהחטיאו את שש הזריקות הראשונות שלהם, אלא שאנדרו ביינום ודרק פישר, שהיה נהדר במשחק השלישי בבוסטון, שמרו את הלייקרס במשחק כשקלעו את כל 15 הנקודות הראשונות של הקבוצה.

גם ברבע השני הצליחה בוסטון, עם הרבה מאמץ, לשמור על היתרון ולהגדיל אותו מעט. אם במשחק הקודם בסדרה, הספסל של הירוקים הוא זה שבעיקר הביא להם את ה-W, הרי שהפעם הייתה זו החמישייה הראשונה. הבעיה של הלייקרס שמלבד קובי, שהחזיק את הקבוצה לבד כמעט ברבע השלישי עם 19 נקודות מתוך ה-26 של הקבוצה, אף אחד לא תפקד בצורה המצופה. בכלל, קובי נתן משחק עילאי של 38 נקודות בסך הכל.

הקבוצה של ריברס המשיכה להוביל בפערים קטנים, כשארבע דקות לסיום היא עלתה ליתרון מבטיח בן 12 נקודות, אבל לא חבורה כמו הסגולה תרים ידיים והיא צמצמה את הפיגור לחמש נקודות בלבד, כשנותרו 46.6 שניות לסיום. הלייקרס יצאו להתקפה חשובה מאין כמוה, ורון ארטסט סחט עבירה, אלא ששתי הזריקות שלו לא נכנסו. הירוקים יצאו להתקפה אדירה, שבעצם גמרה את המשחק, פול פירס קיבל כדור מהוצאת חוץ, ועל תקן מסי שלח מסירה מדהימה לרייג'ון רונדו, שתפס כשהוא מגיע בריצה מהירה מאחור וריחף בלייאפ מופלא אל הסל.

כאמור, הסדרה תעבור כעת לסטייפלס סנטר בעיר המלאכים, כשהמשחק השישי בה ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי. המדהים בסדרה הזו הוא שכל פעם משתנה המומנטום ומתחלפת זהות "האלופה". אם לאחר המשחק השלישי, נראו הלייקרס בדרך הנכונה, הרי שאחרי שני ניצחונות הבית בוסטון נראית כקרובה יותר להניף את הטבעת. בבוקר של רביעי זה יכול לקרות, ואם לא הסדרה המרתקת הזו תגיע למשחק שביעי ומכריע, שייערך גם בסטייפלס סנטר, בלילה שבין חמישי לשישי. הכינו את הפופקורן.

פול פירס הוליך את בוסטון עם 27 נקודות (10 מ-17 ל-2, 2 מ-4 ל-3, 1 מ-2 מהקו), קווין גארנט (10 ריבאונדים) ורייג'ון רונדו (8אסיסטים, 7 איבודים) תקעו 18 נקודות כל אחד, ריי אלן עם 12 נקודות, קנדריק פרקינס הוריד 7 ריבואנדים וקלע 4. כאמור, את הלייקרס הוביל בריאנט עם 38 נקודות (9 מ-17 ל-2, 4 מ-10 ל-3, 8 מ-9 מהקו), פאו גאסול 12 נקודות ו-12 ריבאונדים, דרק פישר 9, למאר אודום 8 ו-8 ריבאונדים, רון ארטסט 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully