וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב: "זה היה חימום טוב עבורנו"

מאמן גרמניה אחרי ה-0:4: "זוהי רק ההתחלה". קייהיל על האדום: "מכה קשה לקריירה שלי". ורביק: "יש לנו שני משחקי גמר"

היו כאלה שחששו שהיא פצועה, היו שדיברו על "בית המוות" שאליו הוגרלה, אבל הערב (ראשון) שלחה נבחרת גרמניה מסר חזק וברור: היא כאן כדי להיאבק על הגביע. שחקניו של לב הציגו את המשחק הטוב ביותר של נבחרת כלשהיא עד כה במונדיאל כשהביסו את אוסטרליה 0:4, והפכו לא מעט אוהדים פסימיים שכבר ראו שהטורניר הזה מתקדם לכיוון משחקים אפורים וחסרי שערים, לאנשים עם תקווה בעיניים. עכשיו רק נותר לקוות שהמשחקים מחר ימשיכו את החגיגה הגרמנית ויניעו מעט את המונדיאל שנפתח בצורה חלשה.

האוסטרלים קיוו לתפוס את הגרמנים שבורים וחבולים, אבל במקום זה הבינו תוך פחות מ-10 דקות שזה שהם במונדיאל לא שם אותם באותה שורה עם הגרמנים. שחקניו של לב כבשו ארבע פעמים עם ארבעה שחקנים שונים, אחד מהם, מירוסלאב קלוזה, אמר: "השגנו קצת כבוד. אפשר היה לראות שאנחנו משחקים כדורגל מהנה על הדשא". על יכולתו האישית אמר קלוזה: "אני יודע בדיוק מה אני מסוגל לעשות, ואני מרגיש נפלא".

מאמן גרמניה, יואכים לב היה מרוצה מאוד בסיום, ואמר: "הניצחון הזה היה חשוב מאוד, כי קיבלנו ממנו הרבה מאוד ביטחון עצמי. אנחנו יכולים לקוות לעלות לשמינית הגמר עם עוד ניצחון". על שחקניו אמר לב: "כל השחקנים שלי היו מאוד מאוד ממוקדים. עשינו הרבה מאוד דברים נכונים הלילה, אבל זו רק ההתחלה. זה היה המשחק הראשון בטורניר, ואנחנו יודעים שלא כל נבחרת תהיה כמו אוסטרליה. יהיה יריבות קשות יותר, אז זה היה חימום טוב. אנחנו שמחים על הניצחון".

לב אף הסתכל קדימה אל עבר יריבותיו העתידיות: "סרביה הפסידה הערב אז היא תהיה יריבה שונה לגמרי מאוסטרליה. מה שאנחנו צריכים לעשות זה להישאר ממוקדים". על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני חושב שהצורה בה בנינו את ההתקפות שלנו, הצורה בה העברנו את הכדורים היא משהו שעליו אנחנו עובדים באופן מאוד אינטנסיבי בשנים האחרונות. היינו טובים מאוד על הכדור היום, ויצרנו שערים יפים".

קפטן הנבחרת, פיליפ לאהם שחגג עם חבריו אמר: "היה לנו מזל בפתיחה, ואפשר היה לראות שאנחנו קבוצה צעירה. אבל מצאנו את המשחק שלנו, והראנו היום לא מעט איכויות". לאהם אף החמיא לחברו לקבוצה, ואמר: "אני שמח שקלוזה כבש. זה היה שער חשוב. הוא חלוץ והוא צריך להבקיע, וזה טוב שזה קרה במשחק הראשון".

"צריכים להסתכל קדימה"

מאמן נבחרת אוסטרליה, פים ורביק יודע היטב שהמצב אליו הגיעה נבחרתו קשה מאוד: "ברגע שאתה מפסיד את המשחק הזה, יש לך שני משחקי גמר לפניך", אמר המאמן. "אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות: לנצח את סרביה וגאנה. זה כה פשוט". ורביק המשיך ואמר: "הדבר האחרון שאתה רוצה הוא לספוג שער כבר אחרי 10 דקות. זו לא היתה התוכנית, מן הסתם. לקח לנו קצת זמן להתגבר על זה. זה פשוט לא היה היום שלנו. הם היו טובים בהרבה. יש לנו שישה ימים להתאושש מבחינה מנטלית ופיזית, ואז אנחנו נצטרך להציג את הרוח הנכונה". על הרחקתו של טים קייהיל אמר המאמן: "לא ראיתי את זה. הסתכלתי לכיוון אחר, אבל כמובן שזה לא עזר לנו".

אחת הטרגדיות הגדולות של אוסטרליה הערב (חוץ מהתוצאה) היתה כאמור הרחקתו של טים קייהיל, שירד בדמעות מהמגרש אל חדרי ההלבשה. השחקן התקשה מאוד לקבל את רוע הגזירה, ואמר בסיום: "זו היתה מכה קשה מאוד לי ולקריירה שלי. אני חושב שהגיע לי כרטיס צהוב, וההחלטה של השופט היתה חריפה מדי". קייהיל המשיך ואמר: "שווינשטייגר עשה מטעמים מהתקרית, וזו הסיבה שקיבלתי את האדום. אני יכול להבין אותו, זה נתן להם את היתרון וזה הכדורגל". למרות העצבים כנגד השופט והגרמני שגרם ליציאתו, הודה קייהיל שהקבוצה הטובה ביותר ניצחה הערב: "אני חושב שמגיע כל הקרדיט לגרמניה. הם שיחקו נהדר, שלטו בנו לאורך כל המשחק, והגיע להם לנצח. עם זאת, התוצאה היתה קשה מדי עבורנו".

קפטן נבחרת אוסטרליה, לוקאס ניל כאב את התבוסה הצורבת, ואמר: "היינו בפיגור 2:0, ואז עוד איבדנו שחקן. כמובן שקשה מאוד לחזור ממצב שכזה". למרות זאת, הקפטן סירב להגיד נואש, ולדעתו יש לאוסטרליה עוד מה למכור בטורניר: "יש לנו עוד שני משחקים לפנינו, אז אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה, ולהסתכל קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully