וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל בשלב המוקדמות השני של אליפות אירופה

הנבחרת של שלמה הופמן ניצחה 32:39 את בלגיה. בשלב הבא: שבדיה, סלובקיה ומונטנגרו. הופמן: "השחקנים גילו לב רחב"

נבחרת ישראל השלימה הערב (ראשון) את המשימה כשהעפילה לשלב השני של משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2012. הנבחרת ניצחה הערב את בלגיה 32:39 (16:21) ובשלב הבא היא תשחק בבית אחד עם נבחרות שבדיה, סלובקיה ומונטנגרו. המשחקים יערכו בשיטת בית וחוץ, כשהמשחק הראשון של ישראל יהיה באוקטובר בחוץ מול סלובקיה, ואחר כך תשוב הנבחרת הביתה למשחק מול שבדיה. במרץ 2011 ישראל תארח את מונטנגרו ותצא שוב לחו"ל למשחק מול מונטנגרו. ביוני 2011 תשוב ישראל לארח, הפעם את סלובקיה ותסיים את שלב המוקדמות השני במשחק חוץ בשבדיה. שתי הראשונות בבית יעפילו לאליפות אירופה שתתקיים בסרביה בינואר 2012.

אחרי שטורקיה ניצחה את לוכסמבורג, עלו נבחרות ישראל ובלגיה למשחק שנעל את שלב המוקדמות. אחרי הניצחונות על טורקיה ולוכסמבורג לנבחרת שלנו הספיק תיקו כדי לעלות לשלב הבא, אבל הנבחרת של שלמה הופמן באה לטורניר הזה ממוקדת מטרה לניצחון. עד מהרה התפתח משחק של התקפות, ובמחצית זה 16:21 לישראל. עד הדקה ה-46 נשמר ההפרש בין הנבחרות 25:30. הופמן הרבה בחילופים ולמרות זאת ההפרש לא צנח אלא גדל. איציק חליפי במשחק הטוב ביותר שלו בסוף השבוע הזה כבש 11 שערים והוביל את הנבחרת ליתרון 27:35 בדקה ה-53. תשעה שחקנים התכבדו בכיבוש שערים, כאשר את השער האחרון במשחק כובש עומר דבדה שקבע את תוצאת המשחק 32:39 לישראל. כבשו לישראל: איציק חליפי 11, גל אברהם ואבישי סמולר 5 כ"א, חן פומרנץ' וחן בירנבאום 4 כ"א, עומר דבדה 4, אמיר לנגליב 3, אריאל רוזנטל 2, עופר לוזון 1.

שלמה הופמן מאמן הנבחרת סיכם: "מגיע שאפו לשחקנים שבאו ועשו את העבודה, למרות הפציעות והליגה הקשה, עשינו שלושה משחקים טובים מאוד. המפתח היה נגד טורקיה ומשם הכול הלך חלק. השחקנים גילו לב רחב, רצון והקרבה ובהחלט כל הקרדיט לטורניר המוצלח הזה שייך לשחקנים. עכשיו הם ייצאו לפגרת הקיץ ואני יחד עם העוזר שלי סהר פרנקל נתמקד במשימה הבאה שלנו אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 20".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully