וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן - קמרון: גם חלומות הזויים מתגשמים?

למרות ההכנה המאכזבת, המאמן היפני מכוון לחצי הגמר. אטו וחבריו מפנטזים על זכייה היסטורית (ב', 17:00, ערוץ 1 ו-HD)

במונדיאל הרביעי ברציפות שלה מאמינה נבחרת יפן כי הגיע הזמן לעבור את שלב הבתים ללא עזרת הקהל הביתי. היפנים עשו זאת ב-2002 כשאירחו את הטורניר, וכדי לעמוד במטרה הם צריכים לשכוח מארבעת ההפסדים בתקופת ההכנה ולפתוח עם ניצחון על קמרון העיקשת במשחק הפתיחה של בית ה', בו משתתפות גם הולנד ודנמרק.

בזמן שהמאמן היפני טאקשי אוקאדה דיבר על הגעה לחצי גמר המונדיאל, התקשורת בארצו מתחה עליו ביקורות חריפות וטענה כי הנבחרת תהיה פלופ בדרום אפריקה. ליפן יש לא מעט בעיות מבחינה טקטית, כשהכוכבים הגדולים שונסוקה נקאמורה וג'וניצי אינמוטו עברו עונה מחפירה, רחוקים מכושרם המוכר ולא צפויים לפתוח. הקפטן מקוטו האסבה התאושש מפציעה בגב וצפוי להיות בין ה-11, כמו גם יושיטו אוקובו.

היפנים שאבו עידוד רב מהניצחון של דרום קוריאה 0:2 על יוון ביום שבת. "דרום קוריאה לחצה טוב על הכדור, ביקשתי משחקניי לעשות אותו דבר", הודה המאמן אוקאדה. "עכשיו תורנו, יש לנו סיכוי לא רע". על המצבים הנייחים, נקודת התורפה של יפן, אמר המאמן: "עבדנו על הנושא הזה מספיק זמן. זה יהיה המפתח מבחינתנו גם בהגנה וגם בהתקפה".

הרכב משוער: אייג'י קוואשימה, יאסויוקי קונו, יוג'י נקזאווה, טוליו, יוטו נגאטומו, יוקי אבה, יאסוהיטו אנדו, קייסוקה הונדה, מקוטו האסבה, יושיטו אוקובו, שינג'י אוקזאקי.

אטו לא שכח את מילה

גם על קמרון לא עברה תקופת הכנה מרשימה במיוחד, כשעיקר הצרות נסובו סביב העימות המתוקשר בין הקפטן סמואל אטו לכוכב העבר רוז'ה מילה, שביקר את תרומתו השולית של אטו לנבחרת. פול לה גואן הצליח להרגיע את הכוכב הגדול שלו, שמגיע נחוש מתמיד כדי להוכיח לעם הקמרוני ובעיקר למילה.

"אלו שמכוונים נמוך מעולם לא מגיעים גבוה", קבע חלוצה של אינטר. "אני רציני. השחקנים שלנו לא פחות טובים מהברזילאים, הארגנטינאים, הספרדים או הצרפתים. אני מסתכל על הנבחרות האחרות ולא מקנא בכלל, אפשר לזכות במונדיאל. עכשיו אני צריך לשכנע את חבריי שזה אפשרי - שלא מדובר באחד החלומות שלי. אף פעם לא היו לנו כל כך הרבה כישרונות, זה דור מצוין".

מי שצפוי לפתוח לצד אטו בחוד הוא פייר וובו, שהבקיע פעמיים בהפסד 4:3 לסרביה במשחק הכנה. לה גואן עדיין מתלבט בקשר לשוער הראשון, בין קרלוס קאמני לסולימנו חמידו, המשחק בקייסריספור הטורקית.

הרכב משוער: קרלוס קאמני (סולימנו חמידו), סבסטיאן בסונג, סטפן מביה, ניקולא נ'קולו, בנואה אסו-אקוטו, אלכס סונג, ז'אן מאקון, איונג אנו, אשיל אמאנה, סמואל אטו, פייר וובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully