וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלה: יואיט גבר על פדרר בגמר

האוסטרלי ניצח 6:3, 6:7, 4:6 והשיג ניצחון ראשון על השוויצרי אחרי 15 הפסדים. פדרר איבד את התואר אחרי חמש שנים

רוג'ר פדרר ממשיך לסבול מעונת טניס לא יציבה, והיום (ראשון) הוא נוצח בגמר טורניר האלה (סך פרסים 633 אלף יורו) על ידי לייטון יואיט 3:6, 7:6, 6:4. אחרי האכזבה שלו על החימר הפריסאי (הודח ברבע הגמר על ידי סודרלינג) ואיבוד הבכורה העולמית, היום פדרר חווה אכזבה גם על המשטח המועדף עליו, הדשא.

יואיט, שזכה גם ב-113 אלף יורו, לא רק זכה בטורניר ה-ATP הראשון שלו העונה, הוא גם השיג ניצחון ראשון על פדרר אחרי תקופה ארוכה. היה זה המפגש ה-25 בין פדרר ליואיט, באחת היריבויות הוותיקות של עולם הטניס, ואחרי 15 הפסדים רצופים, סוף סוף האוסטרלי הצליח להשיג ניצחון על יריבו השוויצרי (המאזן הכולל 8:17 בסך הכל).

מאז חודש ינואר, אז זכה פדרר באוסטרליה בתואר הגראנד סלאם ה-16 בקריירה שלו (שיא היסטורי בעולם הטניס), השוויצרי מתקשה לשחזר את יכולתו המפורסמת. פדרר קיווה שעתה, עם בואה של עונת הדשא, הוא יוכל לשוב ליכולתו הגדולה, אך אחרי חמש שנים רצופות הוא איבד גם את התואר בהאלה שבגרמניה. פדרר לא הפסיד בהאלה מאז 2002, ומאז 2003 רשם רק הפסד אחד על דשא (לרפאל נדאל בגמר 2008).

המשחק הסתיים אחרי שעתיים ו-21 דקות עם מכה מזליקית של יואיט, שפגעה בקצת הרשת ועברה לצד של פדרר כדי להותיר אותו חסר אונים. הייתה זו מכה שסימלה שפדרר אולי לא איבד רק את התואר, אלא גם את המזל.

קווירי זכה בקווינס

סם קווירי (23 בעולם) זכה היום בטורניר קווינס (סך פרסים 627 אלף ליש"ט), לאחר שגבר על הדשא הלונדוני על חברו הטוב מרדי פיש 6:7, 5:7 במשחק הגמר. קווירי זכה בתואר השלישי שלו העונה בסבב, כשמלבד לעוצמות במכות ההגשה ומהקו האחורי, חשף גם יכולת מנטלית. פיש (90 בעולם) כבר הוליך 4:5 במערכה הראשונה והגיש למערכה, אבל קווירי ידע לשבור, לכפות שובר שוויון ולנצח בו. במצב של 5:6 במערכה השנייה קווירי שוב ידע ללחוץ על הדוושה ברגע הנכון, וכך השלים את הניצחון 6:7, 5:7 וגרף 80 אלף ליש"ט.

* לי נה הסינית גברה היום על מריה שראפובה בגמר טורניר אדגבסטון (סך פרסים 220 אלף דולר), והשלימה תואר על הדשא זו השנה השנייה ברציפות על הדשא בבירמנגהאם אחרי ניצחון 5:7, 1:6 על יריבתה הרוסייה. שראפובה, שכבר ניצחה בעבר פעמיים בטורניר, נתנה פייט מול הסינית במערכה הראשונה, אך בשנייה כבר נכנעה לסינית. לי תחזור בעקבות הניצחון לעשירייה הראשונה, ואף גרפה פרס כספי של 37 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully