וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד - דנמרק: להסתדר בלי הכוכבים

רובן לא יעמוד לרשות האוראנג', בנדטנר ייעדר גם כן (ב', 14:30, ע' 1 ו-HD). ואן פרסי אופטימי: "צריכים להגיע לחצי הגמר לפחות"

המונדיאל כבר בעיצומו, ומחר (שני, 14:30, ערוץ 1 ו-HD) ייצא גם בית ה' לדרך, עם אחד המשחקים שמאיימים להיות המרתקים ביותר בשלב הבתים: הולנד מול דנמרק. הכתומים של ברט ואן מרוויק היו ככל הנראה הנבחרת המרשימה ביותר במהלך משחקי ההכנה, אלא שכעת הם רוצים להוכיח שגם בטורניר עצמו הם מסוגלים להרשים, ללהטט, ואולי אפילו ללכת עד הסוף.

הנבחרת שהפסידה בגמרים של 1974 ו-1978 ניצחה את כל שמונת משחקי המוקדמות שלה, וההולנדים מאוד בטוחים בעצמם. עם זאת, הסיפור הגדול ביותר בקרב ההולנדים ערב המשחק ממשיך להיות זה של השחקן שלא יוכל ליטול בו חלק: אריאן רובן. קשרה המופלא של באיירן מינכן נפצע במשחק ההכנה מול הונגריה, ומחר הוא לא יוכל לעזור לנבחרתו.

עם זאת, אמש הצטרף רובן לחבריו בדרום אפריקה, אקט שהכניס רוח חדשה בקרב המחנה ההולנדי. בהיעדרו של הקיצוני של הבווארים יפתחו דירק קאוט ורפאל ואן דר וארט בחלק ההתקפי, כאשר רובין ואן פרסי ינסה למצוא את הרשת בשפיץ. חלוץ ארסנל, כך זה נדמה, בטוח בעצמו - ממש כמו נבחרתו כולה. "אנחנו צריכים להגיע לחצי הגמר לפחות", אמר ואן פרסי לקראת משחק הפתיחה.

הרכב משוער: מארטן סטקלנבורג, גרגורי ואן דר וויל, ג'ון הייטינחה, יוריס מאתייסן, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, מארק ואן בומל, נייג'ל דה יונג, ווסלי סניידר, רפאל ואן דר וארט, דירק קאוט, רובין ואן פרסי.

אולסן: "אנחנו יודעים על הולנד הכל"

מנגד, הדנים לא מחזיקים ברקורד יוצא דופן במשחקי הגביע העולמי, כאשר הפעם הראשונה שהעפילו הסקנדינבים למונדיאל היתה רק ב-1986. עם זאת, בשנים האחרונות החלה דנמרק ליצור מסורת מסוימת, כאשר הרשימה עם מקום ברבע הגמר בטורניר של 1998 בצרפת, ולאחר מכן העפילה גם למונדיאל 2002 בדרום קוריאה. בהנחה שהאוראנג' ישתלטו על המקום הראשון, הדנים חושקים במקום השני, והפתעה מחר תקרב אותם לשם מאוד.

ואם הולנד הרשימה במשחקי ההכנה, הרי שקשה להגיד את אותו הדבר על הסקנדינבים החביבים, שהפסידו לקראת המונדיאל לאוסטרליה ודרום אפריקה. אלא שבדומה לאוראנג', גם הדנים סובלים מפציעה מכריעה. ניקלאס בנדטנר, כוכב הנבחרת, צפוי להיות כשיר רק למשחק השני בשלב הבתים, כאשר במקומו ככל הנראה יפתח מחר סורן לארסן. עם זאת, הבלם סימון קיאר והשוער תומאס סורנסן צפויים להיות כשירים ולפתוח.

"להולנדים אין שום סודות נגדנו", אמר לקראת ההתמודדות מאמן דנמרק, מורן אולסן. "אנחנו יודעים עליהם הכל והם לא יוכלו להפתיע אותנו. יש לי תוכנית איך לשמור עליהם ואני משוכנע שנוכל לעשות תוצאה טובה נגדם".

הרכב משוער: תומאס סורנסן, לארס יקובסן, סימון קיאר, דניאל אגר, פטריק מטיליגה, דניס רומדאל, דניאל ינסן, סימון פולסן, מרטין יורגנסן, ג'ון דאל תומאסון, סורן לארסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully