וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "שמח ונרגש להגיע להפועל ירושלים"

13.6.2010 / 17:24

מאמן גלבוע/גליל לשעבר מרוצה מהתחלת הפרק החדש: "רואה בכך אתגר גדול". לא צפוי לקחת איתו שחקנים רבים מהצפון

לאחר שפרשת החתימה הארוכה של עודד קטש בהפועל ירושלים הסתיימה מאוחר בלילה של שבת, והמאמן הגיע לבירה שנה לאחר שחזר בו מסיכום בקבוצה, צפויים במועדון האדום מהבירה לסגור בימים הקרובים רשימה ראשונית של שחקני רכש שבקבוצה מעוניינים בהם. לפני כן, בירושלים ימנו עוזר מאמן, כשבשלב זה המועמד המוביל לתפקיד הוא דניאל ששר, מאמן קבוצת הנוער של הפועל ירושלים. שקטש הוא שצפוי להכריע לגביו. במידה שמינויו של ששר לא יצא לפועל, בקבוצה ימנו עוזר מאמן שלא קשור למועדון.

המאמן החדש התבטא הערב (ראשון) לראשונה מאז מונה למאמן הירושלמים, ואמר: "אני מאוד שמח ונרגש להגיע להפועל ירושלים. מדובר במועדון גדול ושם מחייב בכדורסל הישראלי. היה לי קשה לעזוב את גליל/גלבוע אחרי שש שנים מוצלחות ואני רוצה להודות לכל אחד ואחד מהאנשים שם. אני מתחיל פרק חדש בהפועל ירושלים ואני רואה בכך אתגר גדול ומקווה שנצעיד את המועדון קדימה".

בשיחות שנערכו בין קטש לראשי הפועל גלבוע/גליל גליון בשבוע שעבר הבהיר המאמן לראשי האלופה כי אין בכוונתו להחתים כמות נכבדת משחקני הקבוצה, כפי שהסתמן בימים האחרונים, כאשר הכוונה היא ככל הנראה לאלישי כדיר, שלא צפוי לעשות את הדרך לירושלים. בקבוצה יעקבו אחר התפתחויות בגזרת מכבי תל אביב בימים הקרובים, כשאם הצהובים יחתימו גבוה ישראלי אחר, הסיכוי של כדיר להגיע לבירה יעלה. מי שכן צפוי להגיע עם קטש הוא דגן יבזורי, אותו קטש מעריך מאוד, ובירושלים שוקלים לפנות לשחקן בימים הקרובים.

בגזרת הזרים יצטרכו בירושלים להודיע עד אמצע השבוע הבא על גורלם של דיז'ון תומפסון, ברנדון האנטר וטרה סימונס, כשהשניים הראשונים ימשיכו בקבוצה, ואילו עם האחרון ישוחח קטש על מנת להגיע להחלטה. מי שעוד מעוניינת בסימונס היא בני השרון, אך הקבוצה לא תפנה לשחקן לפני שיקבל תשובה מירושלים. שני שחקנים נוספים שבבירה גילו בהם עניין הם ג'ייסון ריץ' ממכבי חיפה ולארי אובאנון ממכבי ראשון לציון, שהחלטה לגבי צירוף אחד מהם תיפול רק לאחר ההודעה לגבי העתיד של סימונס.

עדכון ראשון: 09:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully