וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס לא צפוי לשחק נגד שוויץ

אף שערך אימון כמעט מלא, דל בוסקה לא צפוי לסכן את חלוץ נבחרת ספרד במשחק הפתיחה. אינייסטה דווקא כן יהיה כשיר

באימון נבחרת הספרד הבוקר (ראשון), נדמה היה כאילו פרננדו טורס קרוב לשוב לכשירות מלאה. עם זאת, חלוץ ליברפול לא צפוי לפתוח במשחקם הראשון של הספרדים בטורניר, ביום רביעי נגד נבחרת שוויץ. "אני לא חושב שהוא ישחק במשחק הראשון, למרות שהוא לא מושבת", אמר מאמן השוורים, ויסנטה דל בוסקה.

בניגוד לטורס, דל בוסקה הרגיע את האומה הספרדית, שהייתה חרדה לגורלו של אנדרס אינייסטה בקשר לכשירותו ושיתופו במשחק הראשון. המאמן נשאל בראיון לעיתון 'אס', האם קשרה של ברצלונה, שהחמיץ לא מעט משחקים העונה במדי הקבוצה, ישחק, והוא ענה: "כן, אינייסטה ישחק נגד שוויץ. מחר הוא כבר יתאמן עם כדור, והוא אמור להיות כשיר למשחק שייערך עוד 72 שעות".

כזכור, הבית של ספרד, בית ח', מצטלב כבר בשמינית הגמר עם בית המוות, שכולל את ברזיל, פורטוגל, חוף השנהב וצפון קוריאה. דל בוסקה נשאל את מי הוא מעדיף בשלב הבא, אלא שהוא, כמו דיפלומט טוב, הסתייג מן השאלה: "אני חושב רק על שוויץ, ולא מעניין אותי מי תהיה הירבה. לפורטוגל יש אמנם לא מעט שחקנים נהדרים בנבחרת, אבל אני לא חושב על זה כרגע".

דל בוסקה אף התייחס למסי ולמשחקה של ארגנטינה נגד ניגריה. "הוא שיחק כמו שהוא משחק בברצלונה. ארגנטינה הגיעה להרבה מצבים במשחק". לסיום נשאל המאמן מי לדעתו תגיע לגמר, וענה: "התאכזבתי מאוד ממשחקה של אנגליה כי היא הייתה הפייבוריטית שלי. אני חושב שארגנטינה היא מועמדת חזקה, במידה שמסי ימשיך להציג את אותה יכולת".

עדכון ראשון: 08:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully