וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו יישאר עם איטליה, רובן לא כשיר למשחק הפתיחה

חדשות פצועים: באזורי החליטו שקוסו, שהיה אמור להחליף את פירלו, יחזור הביתה. סופית: קשר הולנד לא ישחק נגד דנמרק

קשר נבחרת איטליה אנדריאה פירלו יישאר עם הנבחרת בדרום אפריקה, בעוד אנדריאה קוסו, שנקרא להחליפו ישוב לארץ המגף. קשר קליארי הועמד במצב של המתנה, לאחר פציעתו של קשר מילאן לפני המונדיאל במשחק נגד נבחרת מקסיקו, והספק שהוא היה נתון בו עקב הפציעה.

קוסו נקרא לסגל הנבחרת, ואם היה מתברר שפירלו יתקשה להחלים מן הפציעה, הרי שהוא היה מחליף אותו. למזלו של פירלו ואולי לרעתו של קוסו, הקשר הוותיק יתאושש מן הפציעה ויישאר בנבחרת. עם זאת, הוא לא יהיה כשיר למשחק הפתיחה של אלופת העולם נגד פרגאווי, כאשר גם שיתופו במשחק השני של הסקוודרה אזורה נגד ניו זילנד מוטל בספק.

חברו של פירלו מהנבחרת וממילאן, ג'נארו גאטוסו, העיד כי "הוא עובד כמו שלא עבד אף פעם בעבר במטרה להחלים מהפציעה. הוא עובד שבע שעות ביום כדי להיות כשיר".

ואם בגאטוסו עסקינן, הרי שהוא הכריז אמש שהוא יפרוש מהנבחרת בתום המונדיאל בדרום אפריקה. "אני בן 33, ובעמדה שאני משחק אני צריך הרבה דלק", אמר גאטוסו במסיבת עיתונאים. "אחרי המונדיאל, החלום שלי הוא לאמן את נבחרת איטליה בגביע העולם".

הולנד לא תסכן את רובן כבר בתחילה

ובהולנד, כעת מתברר כי קשר באיירן מינכן אריאן רובן יחמיץ בוודאות את המשחק הראשון של הנבחרת נגד דנמרק. מאמן האוראנג' ברט ואן מרוויק צפה שהקשר המצוין ייעדר מהמשחק, אולם כעת זה התברר באופן סופי.

כזכור, רובן, כמו לא מעט אחרים, נפצע טרם מונדיאל במשחק אימון נגד הונגריה. "אנחנו צריכים למנו פציעות עתידיות, במיוחד לאור העובדה שאריאן לא שיחק כמעט בכלל בשלושת השבועות האחרונים", אמר ואן מרוויק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully