וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "הדבר החשוב ביותר הוא שלא הפסדנו"

הקפטן האנגלי הסתפק בתיקו, קאפלו נשאר אופטימי. הווארד על גרין: "הכדור הזה עושה דברים מטופשים". גרין: "אלו חיי השוער"

את תחושת ההחמצה והכמעט מכיר ככל הנראה כל אוהד אנגליה, גם הזאטוטים ביותר. אז אמנם הערב (שבת) לא נחלה הנבחרת הפסד או מבוכה גדולה מדי, אבל התיקו 1:1 מול נבחרת ארצות הברית הוציא את האנגלים שוב מאוכזבים, במיוחד כשלוקחים בחשבון שהשליטה היתה בידיהם, עד הטעות הקריטית של שוערם, רוברט גרין, שהעניק לדמפסי את שער השיוויון. אנגליה אמנם סיכנה יותר את השער, אבל חייבת להיאמר מילה טובה על האמריקאים, שעלו ללא פחד, חזרו מפיגור מוקדם מאוד, והציגו משחק לחימה חסר פשרות מול נבחרתו של קאפלו.

קפטן נבחרת אנגליה, סטיבן ג'רארד הגן על שוערו בסיום המשחק, ואמר: "זה היה מסוג הטעויות המוזרות שקורות. הרבה אנשים דיברו על הכדור השבוע. רוב ילמד מזה, והוא עשוי לספק עצירה חשובה שתנצח עבורנו משחק. זה אכן הדהים אותנו מעט, אבל אנחנו נהייה מאחוריו". הקפטן האנגלי המשיך ואמר על תוצאת התיקו: "אני חושב שהדבר החשוב ביותר במשחק הראשון שלך הוא לא להפסיד. לרוע מזלנו, קיבלנו שער אומלל, ולא הצלחנו להמשיך ולהשיג את הניצחון".

מאמן אנגליה היה מרוצה בסיומו של המשחק מתצוגתם של השחקנים, אם כי מהתוצאה הרבה פחות. "יצרנו הרבה הזדמנויות", אמר האיטלקי בסיום. "שיחקנו משחק טוב, אבל טעות אחת והם הבקיעו שער. זו היתה הופעה טובה של הקבוצה, ואנחנו מקווים שבפעם הבאה יהיה לנו יותר מזל". קאפלו סירב להתייחס לסוגייה האם יוציא את גרין ממהרכב של המשחק הבא: "לפעמים חלוץ מחמיץ שער, ולפעמים שוער עושה טעות, זה הכדורגל".

למרות זאת אמר קאפלו: "יש לנו זמן להחליט, אני אשב איתו ואשוחח איתו, ואז אחליט. הוא נתן משחק טוב מאוד לאחרונה (מול מקסיקו) בוומבלי וההופעה שלו היתה מצויינת. הוא שיחק טוב הערב ועשה טעות אחת. זו הבעיה של השוער".

גרין: "מאוד מאוכזב, אבל זה קורה". קינג יחמיץ את המשחק הבא

גרין עצמו לא נפל למרה שחורה וניסה להראות שהכל תחת שליטה. הוא טען שהטעות הקשה שלו לא תשפיע על המשך המונדיאל שלו, למרות שלא בטוח כלל אם קאפלו כבר ירכיב אותו במשחק הבא.

"זה כבר קרה", אמר גרין, "אבל זה לא דבר שאתה יכול לתת לו להשפיע עליך. ב-50 הדקות שאחרי השער הרגשתי ביטחון, הרגשתי בסדר. זה חשוב להיות יציב ולדעת לקחת את הדברים הקשים איתך, זה החיים של שוער.

"כבר הייתי בסיטואציה הזו בעבר, והכי חשוב זה להחזיק את הראש גבוה, להתמודד עם התקישורת ולדעת לקבל נכון את המכה שהולכת להגיע. אלו החיים. דמפסי בעט בעיטה אחת, והייתי צריך לעצור אותה במלואה. אני מאוד מאוכזב, אבל זה קורה. לא נתתי לשער הזה להשפיע עליי מנטלית, זה לא השפיע על ההופעה שלי".

אם לא די בתיקו, הרי שהפציעה של הבלם לדלי קינג תשבית אותו ממשחקה הבא של הנבחרת נגד אלג'יריה, לאחר שספג פציעה במפשעה. קינג יזדקק למנוחה של מספר ימים, דבר שכאמור ישבית אותו מן המשחק הבא של הנבחרת. האופציות העומדות בפני קאפלו להחליף את קינג, שבעצמו שיחק על חשבונו של ריו פרדיננד שנפצע לפני המונדיאל, הם ג'יימי קארגר, שנכנס אמש לשחק במקומו, כשגם מייקל דוסון מטוטנהאם, שהוזעק לסגל בעקבות פציעת פרדיננד, יכול לפתוח בהרכב.

"הכדור הזה עושה דברים מטופשים"

האמריקאים היו כצפוי מרוצים מאוד בסיום, לא רק מהנקודה שהושגה, אלא גם מהמאבק של השחקנים, שעלו כאנדרדוגים, אבל לא היו רחוקים מאוד לצאת עם ידם על העליונה. מאמן נבחרת ארצות הברית, בוב בראדלי, היה מאושר בסיום עם הנקודה היוקרתית. "זה היה מאמץ קבוצתי לחזור מפיגור ולהשוות", אמר המאמן, "במחצית אמרנו שיש לנו הזדמנות לנצח את המשחק, אבל בסוף לקחנו את הנקודה". גם קפטן הנבחרת, קרלוס בוקנגרה התייחס לשער המוקדם שספגה נבחרתו, ואמר: "זה הוציא לנו מעט את הרוח מהמפרשים, אבל הרמנו את עצמנו".

מאמן הנבחרת, בראדלי המשיך ואמר אחרי המשחק: "זה חייב אותנו לחזור למשחק. אני חושב שבמחצית הראשונה החלק האחורי שלנו לפעמים היה ללא תיאום, אבל הוא השתפר ככל שהזמן חלף. ככל שהמשחק התקדם, קיבלנו יותר ביטחון. היינו בפוקוס לאורך כל הזמן. זה היה משחק גדול, ערב גדול, ובאופן כללי- דבר מאוד חיובי עבורנו".

גרין האומלל קיבל חיזוק ממקום לא צפוי, כששוער נבחרת ארצות הברית, טים הווארד התייצב לצידו: "כמובן שאני מבין לליבו", אמר הווארד בסיום. "הוא עשה כמה עצירות גדולות היום, וכמו שאמרנו כל השבוע- הכדור הזה עושה דברים מטופשים. לרוע המזל, ברמה הזאת, לפעמים דברים צריכים לקרות. אני מרגיש נורא עבורו, אבל כשאתה שוער אתה צריך כתפיים חזקות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully