וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי דורסמן חתם לשנתיים נוספות בהפועל חולון

12.6.2010 / 23:33

מאמן הקבוצה בעונה שעברה, שהובילה לאליפות ב-2007/8, ימשיך בתפקידו. במועדון מנהלים מגעים עם מספר ספונסרים

מיקי דורסמן חתם הערב (שבת) על חוזה לשנתיים נוספות בהפועל חולון עם אופציה לעונה שלישית. הבעלים לשעבר של הקבוצה ימשיך בתפקיד המאמן, לאחר שהצליח להוביל את חולון לעונה נוספת בליגת העל בסדרת הפלייאוף התחתון מול עירוני נהריה. לראשי הקבוצה לא הייתה מחשבה על מאמן אחר מאז סיום העונה, ובחולון מקווים לשינוי במגמה של העונה שעברה. במקביל עובדים בהנהלת חולון על מציאת ספונסרים עשירים לקבוצה, על מנת להעמיד תקציב של למעלה מ-5 מיליון שקלים.

דורסמן פרץ לתודעה של הכדורסל הישראלי כשהוביל את חולון בעונת 2007/8 לאליפות היסטורית, שנה לאחר שהעלה אותה לליגת העל, בתור מאמן ובעלים. בעונה לאחר מכן התייאש מכך שלא מצא תמיכה כספית לקבוצה, ועזב. בעונת 2008/9 אימן לא בהצלחה במשך ארבעה מחזורים את מכבי ראשון לציון והתפטר. בעונה שעברה הגיע לחולון שני מחזורים לסיום הסיבוב הראשון, סיים עם הקבוצה במקום האחרון בטבלה, אך נשאר לבסוף בליגה בפלייאוף.

בחולון לא צפויים להשאיר שרידים רבים לסגל של העונה שעברה, וזאת לאור האכזבה מההישגים בסיבוב השני. מי שכן צפוי לקבל הצעה להמשיך בקבוצה הוא יוני ניר וג'ון תומאס, אך בשניים מעוניינות מספר קבוצות נוספות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully