וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג עף: ניצחון שני לישראל על יוון

אחרי הניצחון 1:3 במשחק הראשון בין השתיים, ניצחה נבחרת הנשים 0:3 במשחק השני ועלתה למקום הראשון בבית ב'

אחרי הניצחון 1:3 במשחק הראשון במסגרת היורוליג, נפגשו הערב (שבת) נבחרות ישראל ויוון למשחק השני ביניהן. (על פי שיטת המשחקים ביורוליג, בכל סוף שבוע מקיימות הנבחרות צמד משחקים ביניהן). המערכה הראשונה הייתה לכל אורכה ביתרון ישראלי, אך הוא לא עלה על שתי נקודות לכל היותר כאשר לכל אורכה היווניות היו בתמונה, אבל הגנה טובה של ישראל, בעיקר טניה פרגה עם שתי חסימות, השאירה את הנקודות בבית ולקראת סיום המערכה היתרון גדל לארבע נקודות 21:25 לישראל.

המערכה השנייה הייתה המשך ישיר לראשונה נקודה רדפה נקודה ישראל הוליכה 8:7 ו-16:15 בפסקי הזמן הטכניים, אבל יוון עלתה ל-18:16 מיד אחר כך. טלי ארטמנקו דאגה להשוות ל-18:18, היווניות עלו ל-21:20 ושוב ארטמנקו בהנחתה טובה דאגה להשוות. במצב של 23:23, רון פונטי העלתה את אינה ויסוצקי להנחתה מצוינת כדי להעביר את היתרון לישראל, 23:24, תוצאה שמיד גררה טיים אאוט של המאמן היווני. אבל פסק הזמן לא כל כך עזר, אנה ויליקי במכת פתיחה מצויינת השיגה אייס וניצחון במערכה השנייה 23:25, 0:2 לישראל במשחק.

המערכה השלישית היתה כולה בשליטה ישראלית. היווניות רק הצליחו להיצמד אך לא יותר מזה, ארטמנקו שתרמה הערב 13 נקודות וויליקי עם 15, הוליכו את ישראל ליתרון 13:18. המאמן אריה זלינגר ביצע מספר חילופים, נתן דקות משחק לליבי חיים הצעירה ולפולי ארזי שחזרה אחרי חופשת לידה. ישראל ניצחה 21:25 והשלימה סוף שבוע של שני ניצחונות על יוון ומקום ראשון בבית ב' של משחקי היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully