וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה - אוסטרליה: האם המאזן ייפצע גם כן?

הגרמנים הפצועים עם 18 משחקים ללא הפסד בשלב הבתים, אבל האוסטרלים נותרים מאמינים (א', 21:30, ע' 2 ו-5HD)

AP

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

גרמניה אינה חובבנית כשזה מגיע למונדיאלים, או יותר נכון, לשלבים המוקדמים שלהם. הגרמנים רגילים כבר לשייט אל השלב הבא, ומחזיקים במאזן נהדר של 18 משחקים ללא הפסד בשלבי הבתים. עם זאת, כבר כשהוגרלה גרמניה אל בית ד', היה ברור שהפעם המשימה לתחזוק המאזן לא הולכת להיות קלה. פציעתו של קפטן הנבחרת, מיכאל באלאק פגעה מאוד בתוכניות, וכל פציעה שהתווספה רק הפכה את המשוכה לגבוהה יותר. מחר (ראשון) תפגוש נבחרתו של יואכים לב את אוסטרליה השאפתנית, ותקווה לפתיחה טובה של הטורניר, שתוביל אותה, כמו תמיד אל שלבי הנוק אאוט.

לב: "מגיעים עם ביטחון"

"יש קצת לחץ, אבל אנחנו רוצים להגיע למשחק ביום ראשון עם ביטחון ולקוות שננצח", אמר שחקן הנבחרת, לוקאס פודולסקי. "אנחנו רוצים שתהיה לנו פתיחה טובה, אבל זה לא הולך להיות פשוט". גם מאמן הנבחרת, לב, יודע שביטחון עצמי גבוה מדי בגלל תוצאות העבר עלול לפגוע בשחקניו: "אנחנו מגיעים עם ביטחון, אבל גם עם הרבה כבוד לאוסטרליה. היא נבחרת מאוד מאורגנת. לא נוצצת, אבל הם עובדים קשה, מוסרים טוב ויש להם כושר מצויין וזה מסייע להם בארגון ההגנה".

מנואל נוייר, פיליפ לאהם, ארנה פרידריך, פר מרטסאקר, הולגר באדשטובר, סמי חדירה, בסטיאן שווינשטייגר, פיוטר טרוכובסקי, מסוט אוזיל, לוקאס פודולסקי, מירוסלב קלוזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"נקווה שנתפוס אותם קרים"

מנגד, האוסטרלים כצפוי לא חגגו את העובדה שמשחק הפתיחה שלהם יהיה מול יריבה כה קשה, פצועה או לא פצועה. "בואו נודה על האמת", אמר הארי קיוול, שגם הוא סובל מפציעה ובספק למשחק מחר, "ככל הנראה פגשנו את הנבחרת הקשה ביותר במונדיאל, במיוחד במשחק הראשון". האוסטרלים הגיעו מהמוקדמות שלהם עם מאזן לא מרשים של 6 ניצחונות ושני הפסדים, עם מאזן שערים לא מדהים, ואין ספק שבכדי להפתיע את הגרמנים, הם יצטרכו משהו מאוד מיוחד. את טים קייהיל, גרמניה דווקא נראית כמו הזדמנות ל-3 נקודות.

"יהיה משחק קשה", אמר קייהיל, "ואנחנו יודעים שהם נבחרת מאוד טקטית וחזקה, אבל יש להם נטייה לפתוח חלש טורנירים, אז נקווה שנצליח לתפוס אותם קרים. יש לנו הרבה כבוד כלפיהם כאומה ומדינה, אבל אנחנו יוצאים כדי לעשות את המקסימום שאנחנו יכולים". האוסטרלים, למי שלא זוכר, עשו עבודה טובה במונדיאל של 2006, אז הם הגיעו עד לשלב הנוק אאוט, רק כדי לעוף על ידי איטליה, מפנדל מפוקפק בזמן הפציעות. בבית ד' אליו הוגרלו, עלייה לשלב הבא תהיה הישג גדול עבורם.

הרכב משוער: מארק שוורצר, לוק ווילקשייר, קרייג מור, לוקאס ניל, סקוט צ'יפרפילד, ג'ייסון קולינה, וינס גרלה, ריצ'רד גרסיה, טים קייהיל, מארק ברשיאנו, ג'וש קנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully