וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלה: פדרר ממשיך במרוץ

השוויצרי ניצח 6:7, 4:6 את פצשנר הגרמני ויפגוש בגמר את לייטון יואיט, שניצח את בנ'מין בקר. ארליך ודג'וקוביץ' בגמר קווינס

אין הרבה טניסאים בעולם ובטח בחמישים הראשונים שמעולם לא פגשו את רוג'ר פדרר. היום (שבת) הפנומן השוויצרי פגש אחד כזה - את פיליפ פצשנר הגרמני, שמדורג במקום ה-41 בעולם, במסגרת חצי גמר טורניר האלה בגרמניה. פדרר, שלא הפסיד בטורניר האלה מאז 2003, אז זכה ומאז השלים זכיות גם ב-2004-5-6 ו-2008, נשאר מושלם גם אחרי המפגש מול פצשנר, אותו ניצח 6:7, 4:6.

הגרמני הצליח להיות הטניסאי הראשון ששבר את פדרר בטורניר השנה ועוד עשה את זה פעמיים כבר במערכה הראשונה. למרות זאת, הצליח פדרר לזכות במערכה אחרי שובר שוויון. המערכה השנייה כבר הייתה יותר קלה למדורג 2 בעולם, אותה הוא ניצח 4:6. פדרר יפגוש יריב מוכר מאוד בגמר האלה, את לייטון יואיט האוסטרלי, שניצח 7:6, 6:7, 2:6 את בנג'מין בקר הגרמני. יואיט פגש את פדרר לא פחות מ-24 פעמים בעבר, כשהשוויצרי מנצח 17 ויואיט שבע פעמים בלבד.

בטורניר קווינס, הפסיד ריינר שוטלר הגרמני, שכזכור רק אתמול ניצח את דודי סלע, 6:7, 7:5, 6:3 לסם קווארי האמריקני, שעלה לגמר ומחכה למרדי פיש, שגבר 3:6, 4:6 על פליסיאנו לופז.

יוני ארליך ממשיך לעשות חיל ביחד עם בן זוגו החדש נובאק דג'וקוביץ' בטורניר קווינס בלונדון. הצמד הישראלי-סרבי ניצח היום 7:6, 3:6, 6:10 את ג'וליאן בנטו ומיכאל לודרה הצרפתים. ארליך ודג'וקוביץ' עלו לגמר טורניר קווינס, שם יפגשו את דיוויד סוק מצ'כיה וקרול בק מסלובקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully