וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה - גאנה: הדרבי של ראייבץ'

מאמן הגנאים יפגוש את ארץ מולדתו, שחוגגת השתתפות ראשונה במונדיאל כמדינה עצמאית (ראשון, 17:00, ערוץ 1 ו-HD)

אחרי שבתים א', ב' ו-ג' יצאו לדרך ביומיים האחרונים, ייכנס מחר (ראשון, 17:00, ערוץ 1 ו-HD) גם בית ד' למעגל המשחקים, עם המפגש המרתק בין נבחרות גאנה וסרביה. הסרבים, שהעפילו לטורניר הגביע העולמי כאחת הנבחרות המרשימות במשחקי המוקדמות של אירופה, הוזכרו לא פעם כנבחרת שעשויה להתברר כסוס השחור הרציני ביותר של המונדיאל הנוכחי. רדומיר אנטיץ' נהנה מסגל צעיר, מוכשר ומחובר שאמנם לא ממש הרשים במשחקי ההכנה, אך הוא עדיין מועמד להעפיל בצוותא עם גרמניה לשמינית הגמר.

זהו המונדיאל הראשון של נבחרת סרביה מאז קיבלה את עצמאותה, כאשר ב-2006 עדיין היתה זו סרביה ומונטנגרו שייצגה את המדינה בטורניר בגרמניה. במונדיאל ההוא נחלו הסרבים הצעירים שלושה הפסדים בשלושה משחקים, כולל תבוסה משפילה בדמות 6:0 לארגנטינה. בלם מנצ'סטר יונייטד הפצוע, נמניה וידיץ', החסיר את משחקי הידידות מול פולין וקמרון, אך מחר הוא צפוי להיות כשיר ולעלות בהרכב. למעשה, אנטיץ' יהנה מהרכב מלא ובריא, כאשר ניקולה זיגיץ' ככל הנראה יפתח בחוד ההתקפה לצד מרקו פנטליץ', בעוד מילוש קראסיץ' ומילאן יובאנוביץ' יתמכו בהם מהאגפים.

הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ', ברניסלב איבנוביץ', נמניה וידיץ', אלכסנדר לוקוביץ', איבן אוברדוביץ', מילוש קראסיץ', דיאן סטנקוביץ', ננאד מיליאש, מילאן יובאנוביץ', מרקו פנטליץ', ניקולה זיגיץ'.

הילדים של ראייבץ'

מנגד, ההתמודדות מחר תהיה אמוציונלית במיוחד עבור מאמן נבחרת גאנה, מילובן ראייבץ', שנאלץ לפגוש את ארץ מולדתו כבר במשחק הפתיחה. ראייבץ' הסרבי אמנם התעקש שהוא כל כולו גאנה מחר, אך מלבד הצרות הסנטימנטליות, יהיה על מאמן הגנאים להתמודד גם עם לא מעט בעיות מקצועיות. כידוע, גאנה איבדה עוד לפני הטורניר את שחקנה החשוב ביותר, מייקל אסיין, לאור פציעה בברך. עם זאת, הכוכבים השחורים מקבלים בחזרה את סולי מונטארי, שצפוי לפתוח בקישור בצוותא עם קווין פרינס בואטנג, שגם כן היה בספק מסוים למשחק.

זהו טורניר הגביע העולמי השני של גאנה בכל הזמנים, אם כי למונדיאל הנוכחי מגיעים האפריקאים עם הנבחרת הצעירה ביותר במונדיאל. הגנאים, שהגיעו את גמר אליפות אפריקה האחרונה, מתבססים לא מעט על הנבחרת הצעירה של המדינה, שזכתה באליפות העולם האחרונה עד גיל 20. "כולם מדברים על גרמניה ואוסטרליה, אבל אני מפחד מסרביה", הודה קפטן הנבחרת, סטפן אפייה. "הם אגרסיביים וטכניים".

הרכב משוער: ריצ'רד קינגסון, סמואל אינקום, ג'ון מנסה, אייזק וורסה, ג'ון פיינטסיל, דרק בואטנג, קווין פרינס בואטנג, סולי מונטארי, סטפן אפייה, אסמואה גיאן, פרינס טאגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully