וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'י-סונג: "הבלתי צפוי יכול לקרות במונדיאל"

קפטן נבחרת דרום קוריאה קרן מאושר אחרי ה-0:2 על יוון במשחק הפתיחה של בית ב'. רהאגל: "הם היו ראויים לניצחון"

דרום קוריאה פתחה היום (שבת) בסערה את המונדיאל עם 0:2 משכנע במיוחד על נבחרת יוון החלשה, במשחק שפתח את משחקי בית ב'. שערים של לי ג'ונג-סו ופארק ג'י-סונג העניקו לנבחרת הדרום קוריאנית, שהגיעה ב-2002 עד לחצי הגמר, ניצחון שני במונדיאל שאינו משוחק על אדמתה ומקדמה רצינית לקראת המשך משחקי הבית וסיכוי לא רע להגיע עד לשמינית הגמר. מהצד השני, אלופת אירופה מ-2004 יוון הייתה רחוקה מלהרשים והתקשתה מאוד להגן.

"שיחקנו כדי לנצח והשחקנים שלנו עבדו קשה מאוד", אמר מאמן דרום קוריאה הו ג'ונג-מו לאחר המשחק, "הקבוצה שיחקה מצוין והשטף של המשחק היה טוב מאוד מבחינתנו. שטפנו את המגרש. הניצחון הוא רק ההתחלה שלנו במונדיאל, יש לנו עוד כמה משחקים בטורניר ונצטרך להתכונן אליהם כראוי".

פארק ג'י-סונג היה על גג העולם אחרי המשחק: "זה כבוד גדול ותענוג בשבילי. השגנו תוצאה טובה במשחק הראשון ואני מאושר. אני שמח שהצלחנו לנצח ושסוף סוף הגיע הטורניר הגדול הזה גם לאפריקה". הקפטן התייחס גם להמשך המשחקים בבית ב': "כמובן שארגנטינה היא הקבוצה הכי חזקה בבית שלנו ואנשים חושבים שיש לה סיכוי אפילו להגיע לגמר. קיימנו משחק אימון מול ספרד לפני המונדיאל, כדי להתכונן למשחק מול ארגנטינה. כמובן שיש הבדלים גדולים בין שתי הנבחרות, אבל הבלתי צפוי יכול לקרות במונדיאל וזה מה שננסה לעשות".

מאמן יוון אוטו רהאגל נשמע מאוכזב יותר: "ידענו שהדרום קוריאנים הם מאוד מהירים ונחושים וירוצו יותר מאיתנו כדי להשיג את הכדור ולנצח. זה היה ניצחון שבהחלט הגיע לדרום קוריאה היום. אני תמיד מאוכזב להפסיד משחק, גם אם זה משחק אימון ובטח כשזה מונדיאל. נחזור לדרבן וננתח מה שלא הלך לנו היום וננסה להשתפר לקראת המשחק הבא".

גאורגיוס סמאראס: "אנחנו מקווים להיות טובים יותר בהמשך. יש לנו עוד שני משחקים קשים מאוד, אבל נעשה את הטוב ביותר שלנו ונשתדל להשיג תוצאות טובות יותר. השגנו הרבה קרנות, אבל לא ביצענו אותן כמו שצריך ולכן לא הצלחנו להשיג את השער שיחזיר אותנו למשחק. אנחנו מאוכזבים, אבל אחם לנו זמן לחשוב על מה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully