וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: דרום קוריאה ניצחה 0:2 את יוון

דרום קוריאה עקצה את יוון עם שער מהיר בדקה ה-7, השתלטה על המשחק והרשימה ב-0:2 על החבורה האפורה של רהאגל

אחרי שני משחקים שהסתיימו ללא הכרעה ביומו הראשון של המונדיאל, אפשר לברך על מנצחת ראשונה ומאוד ראויה. נבחרת דרום קוריאה, נטולת ציפיות ולחצים, עלתה למשחקה מול יוון והראתה שגם ליבשת אסיה יש מה למכור בדרום אפריקה, עם משחק מצוין ואנרגטי שהוביל לניצחון 0:2 על החבורה האפורה של אוטו רהאגל. כולם דיברו על ניגריה כמי שתזנב בארגנטינה בבית ב', אבל אולי ההפתעה תגיע בסופו של דבר מהקוריאנים הנמרצים?

לי ג'ונג-סו שחקן נבחרת דרום קוריאה מבקיע לרשת נבחרת יוון. רויטרס
עקץ את היוונים בנשק שלהם. ג'ונג-סו מבקיע/רויטרס

יוון, אלופת אירופה מ-2004, קיוותה למחוק את חרפת מונדיאל 1994. אז, בארצות הברית, שימשו היוונים כשק החבטות של בית ד' בו היו חברות גם ארגנטינה וניגריה עימן תיפגש הנבחרת של רהאגל שוב, וכן נבחרת בולגריה. שלושה הפסדים ומאזן שערים 10:0 הפך את הבכורה של יוון במונדיאל לקטסטרופה, ועכשיו הרצף הוארך. שחקני דרום קוריאה השתמשו בטריק המוכר שלהם - המהירות האדירה - והביכו פעם אחר פעם את ההגנה הכבדה של יוון במתפרצות. השער הקוריאני הראשון, כמה אירוני, הגיע דווקא מנשק יום הדיון היווני - המצבים הנייחים. כדור חופשי בדקה השביעית מצא את לי ג'ונג-סו חופשי ברחבת החמש והבלם לא התקשה להשכין את הכדור ברשת, בשער המהיר ביותר שהבקיעה דרום קוריאה בשמונת המונדיאלים בהם השתתפה.

יוון ניסתה ליצור תגובה מיידית לשער שספגה, אבל שחקניה ההתקפיים נראו אובדי עצות מול התזזיתיות של יריביהם מאסיה וגם ריבוי הקרנות לא הועיל הפעם לאנגלוס חריסטאס וחבריו. שחקניו של הו ג'ונג-מו היו ראשונים לכל כדור, נראו מתואמים מאוד (בעיקר ביחס לארבע הנבחרות שראינו ביום הפתיחה) והוכיחו כי ערכה הסגולי של הרוח הקבוצתית עולה על כוחם של היחידים. עם קצת יותר דיוק, פארק צ'ו-יונג, כוכבה של מונאקו, היה מגדיל את התוצאה באחת הגיחות שלו לעורף האויב, אבל בסופו של דבר היה זה הקפטן פארק ג'י-סונג, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, שהבקיע את השני במבצע אישי בדקה ה-52 וסתם את הגולל על סיכויי יוון, שתחפש שער ונקודות בכורה במשחק הבא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מהלך המשחק

דקה 3: קרן מצוינת של קראגוניס מצאה את טורוסידיס החופשי, אך הוא בעט החוצה מחמישה מטרים.

דקה 7: גול! כדור חופשי סמוך לנקודת הקרן ליטף את ראשו של חריסטאס והבלם ג'ונג-סו המשיך מהאוויר לרשת החשופה. יוון נכשלת דווקא במצב נייח, 0:1 לדרום קוריאה.

דקה 14: צ'ונג-יונג נכנס לרחבת היוונים וספק נדחף מאחור, השופט לא הגיב.

דקה 28: צ'ו-יונג המהיר נשלח במתפרצת פנטסטית, אבל נעצר באחד על אחד מול צורבאס שהדף ברגלו לקרן. דרום קוריאה משחקת נהדר.

דקה 45: טורוסידיס ניסה להפתיע עם בעיטה מ-30 מטרים, סונג-ריונג קלט ללא קושי.

דקה 52: גול! מישהו רצה עוד הוכחה שההגנה של יוון כבר לא מה שהייתה פעם? הקפטן ג'י-סונג חטף כדור מפפאדופולוס, השאיר אבק לבלמי יוון האומללים ומול צורבאס גלגל לרשת וחתם מבצע סולו פנטסטי. 0:2 גדול לדרום קוריאה.

דקה 63: דרום קוריאה ממשיכה להרשים. הגבהה נפלאה של דו-רי מצד ימין מצאה את הראש של צ'ו-יונג, אבל החלוץ נגח מעט מעל השער.

דקה 70: סלפינגידיס סידר מצב נהדר לקאפטנוס ברחבה, אבל המחליף בעט לשמיים.

דקה 81: גקאס הסתובב ובעט מ-14 מטרים למרכז השער, סונג-ריונג התעופף יפה והדף לקרן.

דקה 86: עוד מתפרצת קטלנית של הקוריאנים הביכה את הגנת יוון, ובסופו של צ'ונג-יונג בעט כדור שטוח שצורבאס הדף.

הרכב נבחרת יוון: אלכסנדרוס צורבאס, לוקאס וינטרה, יורקאס סייטארידיס, אברם פפאדופולוס, ואסיליס טורוסידיס, אלכסנדרוס ציוליס, גיורגוס קראגוניס (חריסטוס פטסאצוגלו, 46), קוסטאס קצוראניס, גאורגיוס סמראס (דימיטריס סלפינגידיס, 59), אנגלוס חריסטאס (פנטליס קאפטנוס, 61), תאופניס גקאס.

הרכב נבחרת דרום קוריאה: ג'ונג סונג-ריונג, צ'ה דו-רי, לי ג'ונג-סו, צ'ו יונג-היונג, לי יונג-פיו, קים ג'ונג-וו, קי סונג-יונג (קים נאם-איל, 75), פארק ג'י-סונג, לי צ'ונג-יונג (קים ג'ה-סונג, 90), פארק צ'ו-יונג (לי סאונג-יאול, 87), יאום קי-הון.

אוהדי נבחרת דרום קוריאה. Doug Pensinger, GettyImages
חגיגה גדולה. אוהדי נבחרת דרום קוריאה/GettyImages, Doug Pensinger

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully