וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומנק: "זה היה 0:0 נחמד"

מאמן נבחרת צרפת התמקד ביכולת של שחקניו מול אורוגוואי ולא בתוצאה, אך הבהיר: "הייתי מעדיף לנצח 0:1 במשחק רע"

שנתיים אחרי הכישלון המפואר ביורו 2008, קיוותה צרפת להחזיר לעצמה את הכבוד במונדיאל בדרום אפריקה, אבל הופעת הבכורה של שחקניו של ריימונד דומנק בטורניר הסתיימה ב-0:0 חלש מול אורוגוואי, שרק אימת את החששות של אוהדי הטריקולור מפני השפלה נוספת. הצרפתים מיעטו להגיע להזדמנויות מול הסלסטה, שרשמו בעצמם הופעה מאכזבת למדי, ונשארו מתוסכלים אחרי שבדקה ה-89 התעלם השופט היפני מנגיעת יד של מאוריסיו ויקטורינו בתוך הרחבה, שלמרבה האירוניה הגיעה לאחר ניסיון בעיטה של תיירי הנרי, שכזכור העלה את צרפת למונדיאל בעזרת ידו.

התקשורת הצרפתית דיווחה לפני פתיחת המשחק שהשארתו של פלורן מאלודה מחוץ להרכב נבעה מעימות בין קשר צ'לסי לדומנק. בסופו של דבר שלח המאמן את מאלודה למגרש בדקה ה-75, ויחד עם תיירי הנרי, שנכנס בעצמו שלוש דקות קודם לכן, עזר לכחולים להגיע למספר הזדמנויות לנצח את המשחק, שהסתיימו בלא כלום, גם אחרי הרחקתו של ניקולס לודיירו בדקה ה-81.

"זה מתסכל מאוד לא לנצח משחק כזה", אמר דומנק בסיום. "אולי לא היינו רגועים מספיק ומדויקים מספיק ליד השער. אורוגוואי הסתגרה היטב, יש לה הרבה איכויות בתחום הזה. אני חושב ששיחקנו טוב כקבוצה, אבל לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו. עצרנו את המשחק שלהם, וזה חשוב כי הם יכולים להיות מהירים מאוד אם הם נכנסים לקצב. בסך הכל שלטנו במשחק, והייתי אומר שזה אפילו היה 0:0 נחמד, למרות שהייתי מעדיף לנצח 0:1 רע".

מנגד נותרה גם אורוגוואי עם נקודה אחת בלבד, אחרי שרבים במדינה הדרום אמריקאית בנו על הפתעה מול פיינליסטית המונדיאל הקודם שתוכיח שהפעם התכולים מתכוונים להגיע רחוק. "זה היה משחק קשה כפי שציפינו", אמר המאמן אוסקר טבארז בסיום. "אנחנו די מרוצים מהתוצאה, אבל לא מצורת המשחק שלנו. התכנית שלנו הייתה לשחק לגמרי אחרת. כרגע כל הקבוצות בבית נמצאות באותו מצב, כך שהמשחק הבא מול דרום אפריקה יהיה חשוב ביותר עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully