וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל ניצחה את טורקיה

הנבחרת השיגה ניצחון חשוב במשחק הפתיחה שלה במוקדמות אליפות אירופה בלוכסמבורג, כשגברה על הטורקים 24:32

נבחרת ישראל בכדוריד השיגה הערב (שישי) ניצחון חשוב על נבחרת טורקיה, בפתיחת משחקי מוקדמות אליפות אירופה הנערכים בלוכסמבורג. המחצית הראשונה היתה צמודה, כאשר היתרון היה בצד של הטורקים ועמד על שער אחד ברוב הזמן, להפסקה ירדו שתי הקבוצות כשהתוצאה על הלוח הייתה 14:14.
עד לדקה ה-47 נמשך המשחק הצמוד, כאשר טורקיה הובילה 20:21, אבל מכאן התייצב משחק ההגנה של ישראל, גיל יעקב שנכנס לשער נתן הצגה ועצר כמה כדורים חשובים, משחק ההגנה הטוב פיתח מתפרצות אותן סיימו בהצלחה חן פומרנץ', שכבש 10 שערים, אבישי סמולר שכבש 7 שערים וגל אברהם עם 5 שערים.
ישראל ניצחה 24:32 ועשתה צעד גדול לעבר השלב הבא במוקדמות אליפות אירופה, שאגב תתקיים ב-2012 בסרביה.

עוד הבקיעו לישראל: אמיר לנגליב – 3, עומר דבדה ואיציק חליפי 2 כל אחד, חן בירנבאום, ג'ו מתתיה ועידו לביא 1 כל אחד. הנבחרת המארחת לוכסמבורג שתשחק מחר מול ישראל (20:30, שידור ישיר באינטרנט בלינק הבא: http://www.flh.lu/ ) הפסידה הערב לנבחרת בלגיה 29:25.

שלמה הופמן, מאמן הנבחרת היה מרוצה מהפתיחה והניצחון של הנבחרת: "זה לא היה משחק קל, הוא אפילו היה קשה. לשמחתי במחצית השנייה ההגנה שלנו התייצבה ולכן הצלחנו לברוח מהם ולנצח. גיל יעקב עשה עבודה טובה מאוד בשער וזה עזר לנו מאד לפתח התקפות מהירות. האווירה כאן הייתה טובה מאוד, לנו ולטורקים יש יחסים טובים מאד ובסיום המשחק לחצנו ידיים ונפרדנו בידידות, יש בין הנבחרות הערכה הדדית והפוליטיקה לא יכולה לקלקל את היחסים הטובים שלנו. מחר אנחנו משחקים נגד לוכסמבורג ואני בטוח שהשחקנים שלי מפוקסים במטרה והניצחון היום לא יגרום להם לאבד את הראש. אנחנו חייבים לנצח ולסיים ראשונים, זו המטרה שלנו ושום דבר לא יוכל להזיז אותנו ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully