וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריירה: "ארבע נקודות יספיקו"

אחרי ה-1:1 עם מקסיקו, מאמן דרא"פ יודע כמה נקודות יצטרכו להשיג העולות מבית א'. שלושה נפצעו באחד מאזורי האוהדים

הספירה לאחור הסתיימה, גם הניתוחים והדיונים מאחורינו. מונדיאל 2010 נפתח רשמית ביוהנסבורג, דרום אפריקה. 84,490 צופים באצטדיון סוקר סיטי ועשרות מיליונים שרותקו למסך ברחבי העולם ראו 1:1 בין המארחת למקסיקו. האוהדים המקומיים תקעו בוובוזלות וחגגו כשסיפיווה טשבלאלה העלה את הבפאנה בפאנה ליתרון בשער מרהיב בדקה ה-54. המארחים הריחו את הניצחון, אבל רפא מארקז הוותיק איזן 11 דקות לסיום וקבע חלוקת נקודות.

שני המאמנים הסכימו בסיום כי התיקו שיקף את האירועים במגרש. "התיקו משקף. יש לי הרבה שבחים לנבחרת שלי. היינו יכולים לנצח, אבל התוצאה הוגנת. הקרח נשבר. במשחק הראשון יש הרבה לחץ על שתי הנבחרות. ניסינו לנצח ואני מאמין שלמשחק הבא נעלה עם יותר ביטחון", אמר קרלוס אלברטו פריירה, מאמנה הברזילאי של דרום אפריקה וניתח את המשך המאבקים בבית א': "אני חושב שהבית שלנו מאוד קשה ומי שתיקח ארבע נקודות, תעלה. נהיה בתמונה עד הסוף".

גם מאמן מקסיקו, חאבייר אגירה, לא נשמע מרוצה: "השער שלהם שינה את המשחק. במקום לכבוש שער מהיר, נתנו להם לכבוש ושחינו נגד הזרם עד לסיום. זו לא ההתחלה לה ציפינו, אבל נשפוט אותה כשנדע כמה נקודות נצבור בבית הזה. לא הייתי אומר שהיינו מתוחים, אלא דרוכים. ניסינו לשנות את צורת המשחק שלנו והשגנו את השוויון, אבל זה לא מספיק. אני חייב להחמיא ליריבה".

הכובש רפא מארקז הוסיף: "כשהם כבשו, זה היה לחיות או למות. לא אהבתי את חוסר הסדר במשחק שלנו במחצית השנייה. נתנו להם יותר מדי מרחב ובכלל, היינו צריכים להוביל במחצית הראשונה. הייתי מרוצה מההופעה שלנו במחצית הראשונה. היו לנו הרבה מצבים, אבל אחרי ההפסקה ידה של דרום אפריקה הייתה על העליונה. לכן, אני מרוצה מההופעה ומאוכזב מהתוצאה. אני מאוכזב כי באנו עם מנטאליות נכונה לנצח. שלטנו, אבל ידענו כמה מהר הם יוצאים למתפרצת. מזל שיש עוד שני משחקים".

על חגיגות הפצתיחה שוב העיב מקרה שלא קשור לכדורגל. שלושה בני אדם נפצעו היום באחד מאזורי האוהדים (פאן-זון) ביוהנסבורג. האוהדים, שהגיעו לחזות בשידור הישיר של המשחק, נדחסו כנגד גדר הביטחון. עדי ראייה דיווחו על שלושה פצועים, ביניהם ילדה צעירה שפניה כוסו דם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully