וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הפסיד לריינר שוטלר ברבע גמר טורניר קווינס

הישראלי נעצר אחרי הניצחון על רודיק, ונכנע ליעילות של הגרמני הוותיק שעקץ ברגעים הנכונים עם 7:5, 6:4 ועלה לחצי הגמר

דודי סלע הודח הערב (שישי) ברבע גמר טורניר קווינס (סך פרסים של 715 אלף יורו), אחרי שהפסיד 7:5, 6:4 לריינר שוטלר. הטניסאי הישראלי קיווה להמשיך ביכולת הנפלאה שלו מהניצחון על אנדי רודיק בסיבוב הקודם, אבל נתקל ביעילתו של הגרמני הוותיק שלא הפגין טניס גדול אבל התיש את סלע בדרך לניצחון ששלח אותו לחצי הגמר, שם יפגוש את סם קוורי האמריקאי, שניצח את הבלגי סאביי מאליס 3:6, 5:7.

סלע, המדורג 63 בעולם, החזיק במאזן מצוין של שלושה ניצחונות ואפס הפסדים מול שוטלר, המדורג 82 בעולם, כולל ניצחון גדול בסיבוב השני של ווימבלדון לפני כשנה, אבל הפעם הסיפור היה שונה. הישראלי הפגין ניצוצות ממשחק הסרב אנד וולי הנהדר שהציג מול רודיק, אבל לא ניצל את מעט ההזדמנויות ששוטלר נתן לו, וברגעי האמת לא מצא תשובה לניסיון של הגרמני בן ה-34.

בפתיחה המשיך סלע במומנטום מהניצחון על רודיק, עם שבירה כבר במשחקון הראשון הצמוד וההפכפך בדרך ליתרון 0:1. שוטלר התעשת והגיב בשבירה מהירה משלו, ועלה ל-1:2 עם משחקון הגשה נטול שגיאות. סלע הגיב היטב ואיזן ל-2:2, ואיים לשבור פעם נוספת כשעלה ל-15:40, אבל הגרמני שמר על קור רוח, הציל שתי נקודות שבירה ועלה ל-2:3. לאחר מכן המשחק התאזן כשכל אחד מהטניסאים שמר על הגשותיו עד ששוטלר לחץ על הדוושה במצב של 5:6 לזכותו, ועם פורהנד עוצמתי שבר והשלים ניצחון 5:7 במערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחה בדיוק באותו אופן כמו קודמתה, כשסלע נלחם כמו שהוא יודע במשך משחקון הפתיחה המתיש ושבר את ההגשה של שוטלר, שמיד הגיב בשבירה מהעבר השני וקבע 1:1. גם ההמשך היה דומה, לפני שבמצב של 4:4 הרים סלע את רמת משחקו ועלה ל-0:40, אבל שוטלר שוב עמד בפרץ, לקח חמש נקודות רצופות כדי לעלות ל-4:5, והמשיך בתנופה במשחקון הבא בו שבר את סלע והשלים ניצחון 4:6 במערכה ובמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully