וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה - ניגריה: על החיים ועל המוות

מראדונה נוסך ביטחון בשחקני הנבחרת, אך לא חושף את ההרכב לקראת המפגש נגד הנשרים, שמחפשים נקמה (17:00, 1 ו-HD)

עולם שלם מחכה למונדיאל, ועולם שלם מחכה לראות את מראדונה. איך יתנהג מאמן נבחרת ארגנטינה על הקווים ומחוץ לאצטדיון, איזו נבחרת נראה, אבל בעיקר כיצד יעבוד השילוב שלו ושל לאונל מסי. הצמד שלא מעט מאמינים שיכול להוביל את האלביסלסטה לזכייה שלישי במונדיאלים יצא ביום שבת (17:00, שידור ישיר בערוץ1 ו-HD) לדרך עם המשחק השני במסגרת בית ב', לאחר המשחק הראשון בבית שהפגיש את דרום קוריאה ויוון. המשחק ייערך באצטדיון אליס פארק שביוהנסבורג, השופט הוא סטארק וולפגאנג הגרמני.

מבחינתם של השניים זהו רגע האמת, בו הם יימדדו. מראדונה, האיש שהמציא וברא את יד האלוהים, מכוון למשחק הוגן: "אנחנו יודעים איך ניגריה משחקת, והם יודעים איך אנחנו. אנחנו לא מצפים למשחק קשוח ואלים, למרות שאנחנו מוכנים לכל נבחרת ודבר שיעמוד מולנו. כולנו רוצים שיהיה משחק הוגן, ואני מקווה שהשופטים יבינו מה זה אומר משחק הוגן".

מראדונה אף התייחס לעובדת החלפת המאמן בניגריה כחמישה חודשים לפני הטורניר, כאשר מי שלקח את המושכות של הנבחרת הוא המאמן השבדי לארס לאגרבק. "אני לא חושב שזה מהלך נכון", אמר מראדונה, "אבל אולי הוא יכול להביא כמה אלמנטים חדשים וטובים".

לגבי שחקני הנבחרת אמר: "יש לנו הרבה שחקנים מתוחים, זה לחץ שנבנה במהלך הזמן. גם אני הייתי לחוץ הרבה יותר כאשר אני הייתי שחקן. אמרתי לדוגמה לחאבייר מסצ'ראנו שהזעתי בכפות הידיים שלי. אבל אני לא לחוץ כי אני מאמין ב-23 השחקנים שפה. איתם אני אחיה או אמות".

מראדונה סירב לחשוף את ה-11 שלו, אבל הצהיר שהוא לא יכול להחסיר את קרלוס טבז, מה שאומר שהוא יפתח מקדימה, עם לאונל מסי וגוזנאלו היגואין. קשר המצוין של בנפיקה, אנחל די מריה, יפתח ככל הנראה מאחורי שחקני החוד, כאשר חואן סבסטיאן ורון וחאבייר מסצ'ראנו יהיו מופקדים על החלק האחורי של הקישור.

הרכב משוער נבחרת ארגנטינה: סרחיו רומרו, מרטין דמיקליס, וולטר סמואל, גבי היינצה, יונאס גוטיירז, חואן סבסטיאן ורון, חאבייר מסצ'ראנו, אנחל די מריה, לאונל מסי, קרלוס טבז, גונזאלו היגואין.

"זה זמן הנקמה שלנו"

ניגריה מחפשת נקמה ספורטיבית בארגנטינה. הנשרים נפגשו עם האלביסלסטה פעמיים בשלב הבתים של המונדיאלים ונוצחו פעמיים, ב-94' 2:1 וב-2002 1:0, אגב במונדיאל בדרום קוריאה ויפן שתיהן לא עלו מהבית המוקדם ונשארו מאחורי אנגליה ושבדיה.

"זה זמן הנקמה שלנו", אמר טאייה טאיוו, בלם מארסיי והנבחרת וחברו של גבי היינצה, אותו יפגוש מן העבר השני של המתרס. "שיחקתי נגד נבחרת ארגנטינה עד גיל 20 בהולנד ב-2005 והפסדנו להם 2:1".

חלוצה של וולפסבורג אובפמי מרטינז אמר: "כולם מדברים על מסי, אבל שוכחים שיש להם שחקנים אחרים טובים מאוד כמו טבז ומיליטו. אבל גם לנו יש כוכבים שיכולים לעשות להם חיים קשים". טאיוו אמר לגבי מסי: "אנחנו יודעים שהוא טוב ואסור לנו לתת לו לעשות ככל העולה על רוחו במשחק".

הרכב משוער נבחרת ניגריה: וינסנט אניימה, ג'וזף יובו, טאייה טאיוו, דני שיטו, צ'ידי אודיאה, דיקסון אטוהו, הרונה לוקמן, סאני קייטה, פיטר אודמווינגי, ויקטור אובינה, אייגביני יעקובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully