וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: צרפת ואורוגוואי נפרדו ב-0:0

אחרי ההייפ הגדול למונדיאל ומשחק הפתיחה הסביר, צרפת ואורוגוואי נפרדו בתיקו 0:0 ושוב עוררו את החשש למשחקים אפורים

ערב יום הפתיחה של המונדיאל, הציפיות היו למשחק פתיחה בינוני ומשחק סוער בערב בין פיינאליסטית המונדיאל הקודם צרפת לבין האלופה הראשונה אי פעם אורוגוואי. בפועל, המשחק בקייפטאון הסתיים בתיקו 0:0 מאכזב, וסיים את יום המשחקים הראשון ללא ניצחונות או הפסדים.

דייגו לוגאנו, אורוגוואי, נאבק בחלוץ צרפת סידני גובו. רויטרס
נרדמו ברוב שלבי המשחק והשערים לא הגיעו בסופו של דבר. סידני גובו מול דייגו לוגאנו/רויטרס

נבחרת צרפת הייתה צריכה נגיעת יד ברורה של תיריי הנרי כדי להגיע למונדיאל, ונראה שהערב (שישי) היא קיבלה את העונש שלה, כשיד אורוגוואית ברורה כתוצאה מבעיטה של הנרי לא שכנעה את השופט במשחק נגד אורוגוואי לפסוק לזכותה פנדל, ושתי הנבחרות נפרדו בתיקו מאופס.

דווקא הפתיחה של המשחק הזה הבטיחה רבות. ב-20 הדקות הראשונות נרשמו שלוש הזדמנויות משמעותיות, והכל תוך כדי קצב מהיר ומשחק פתוח ומהנה. דווקא שלב הגישושים נראה כמו המאני טיים, והשליש השני במשחק היה מרדים בצורה שלא ראוייה למעמד כמו המונדיאל, בטח שלא ביום הפתיחה שלו. הצרפתים הלכו אחורה, בעוד שאורוגוואי חזרה לאותו משחק אפור שמייחד אותה בשנים האחרונות, בתוספת של כמה הבלחות מבית היוצר של דייגו פורלאן.

בסופו של דבר היו אלה הצרפתים שהתעוררו בעשר הדקות האחרונות של המשחק, בהן נרשמו עוד שלושה מצבים מסוכנים מהכיוון שלהם. אורוגוואי עשתה את העבודה ויכלה רק לברך על הנקודה היקרה, במיוחד לאור העובדה שניקולאס לודיירו "התכבד" בכרטיס האדום הראשון במונדיאל 2010, וזאת אחרי 18 דקות משחק שלו ו-81 דקות במשחק עצמו. מצד שני, גם הצרפתים לא צריכים לאכול את הכובע, אחרי הכל זה היה משחק נגד נבחרת טובה בבית שסומן מראש כלא צפוי. למזלם, המצב בבית 1 בתום המחזור הראשון זהה למצב שהיה לפני פתיחת הטורניר, והחל מהמחזור השני אפשר יהיה להתחיל את הכל מחדש.

מהלך המשחק

דקה 7 - הזדמנות ראשונה במשחק לצרפת. פרנק ריברי פרץ מצד שמאל ושלח מסירת רוחב לסידני גובו, שבעט מחמישה מטרים החוצה.

דקה 16 - דייגו פורלאן השתלט על כדור בקו ה-16, והתקדם שני מטרים לפני ששחרר בעיטה חזקה, אלא שלוריס הדף מצוין.

דקה 18 - בעיטה חופשית לצרפת מצד שמאל בזווית קשה. יוהאן גורקוף סובב נהדר לכיוון החיבורים, מוסלרה הדף לקרן.

דקה 56 - אחרי דקות רבות ללא מצבים הטריקולור הגיעו לסוג של רבע מצב, כשז'רמי טולאלן ניסה את מזלו בבעיטה מ-30 מטרים למסגרת, אבל גם לידיים של מוסלרה.

דקה 60 - יוהאן גורקוף הפך כדור חופשי מ-25 מטרים למסירת רוחב לפרנק ריברי, שרצה להפציץ לכיוון השער אבל בעט למקום אחר.

דקה 73 - הזדמנות מצויינת לאורוגוואי. הוצאת חוץ של אלברו פריירה זימנה את הכדור לסוארז שעמד עם הגב לשער בתוך הרחבה ושחרר כדור לפורלאן, שהפציץ משבעה מטרים החוצה.

דקה 81 - כרטיס אדום ראשון במונדיאל. ניקולאס לודיירו האורוגוואי נכנס ללא כדור בסאניה, וקיבל בתמורה כרטיס צהוב שני שהפך לאדום.

דקה 89 - בתום מצב מסוכן של הטריקולור ברחבת אורוגוואי, שחקני צרפת טענו לנגיעת יד של ויקטורינו אחרי כדור שנבעט לעברו מכיוונו של תיירי הנרי. השופט היפני לא שרק.

דקה 93 - הזדמנות אחרונה לצרפת עם בעיטה חופשית של תיירי הנרי מ-22 מטרים לתוך החומה של אורוגוואי.

הרכב נבחרת צרפת: הוגו לוריס, בקארי סאניה, וויליאם גאלאס, אריק אבידל, פטריס אברה, יוהאן גורקוף (פלורן מאלודה, 75), ז'רמי טולאלן, אבו דיאבי, פרנק ריברי, סידני גובו, ניקולא אנלקה (תיירי הנרי, 72).

הרכב נבחרת אורוגוואי: פרננדו מוסלרה, דייגו לוגאנו, דייגו גודין, מאוריסיו ויקטורינו, מקסי פריירה, דייגו פרז (סבסטיאן אגורן, 88), אחידיו ארבלו ריוס, אלברו פריירה, איגנסיו גונזאלס (ניקולאס לודיירו, 63), לואיס סוארז (סבסטיאן אבראו, 73), דייגו פורלאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן נבחרת ריימונד דומנק מופיע על מסך הטלוויזיה שעל מגדל אייפל. רויטרס
מככב במגדל אייפל. מאמן נבחרת צרפת ריימונד דומאנק על גבי מסך ענק בפריז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully