וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה - ארה"ב: זיכרונות מ-1950

הנבחרת של קאפלו פותחת במסע לעבר התואר ומקווה להימנע מסנסציה כמו זו מלפני 60 שנה. המאמן: "מגיעים במצב מצוין"

אנגליה תעצור מחר (שבת, 21:30, ערוץ 1 ו-HD) את נשימתה כשהנבחרת תפתח את הופעותיה במונדיאל במשחק נגד ארצות הברית ברוסטנבורג. כמו בכל מונדיאל, אנגליה רואה עצמה כאחת הפייבוריטיות לזכייה. קמפיין המוקדמות המוצלח והעובדה שעל הקווים עומד אחד הווינרים הגדולים של הכדורגל העולמי, פאביו קאפלו, רק מגבירה את הציפיות, למרות שהאנגלים הגיעו לטורניר ללא דייויד בקהאם וריו פרדיננד הפצועים.

לפני 60 שנה, במונדיאל 1950, הדהימה הנבחרת האמריקאית החובבנית את אנגליה 0:1 באחת הסנסציות הגדולות בתולדות המונדיאל. מאז, המאזן בין הנבחרות עומד על 2:7 לאנגלים, שלא הפסידו לארצות הברית מאז 1993.

קאפלו: "ראיתי במחנה האימונים את מה שרציתי לראות. אני משוכנע שאנחנו מגיעים למשחק במצב מצוין מבחינה פיזית ופסיכולוגית. תרגלנו שיטות משחק שונות, שינינו מספר דברים ורוב השחקנים מכירים אותי יותר טוב עכשיו. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים לכל משחק ולהבין מה עלינו לעשות".

המאמן האיטלקי השאיר את הקלפים קרוב לחזה וסירב לחשוף פרטים לגבי ההרכב. העמדות הפתוחות הן השוער, הבלם השני לצד ג'ון טרי והחלוץ השני לצד ווין רוני. הקשר האחורי גארת בארי לא התאושש מהפציעה ויפתח על הספסל ולכן פרנק למפארד וסטיבן ג'רארד ישחקו יחד במרכז הקישור.

ההרכב המשוער: רוברט גרין (דייויד ג'יימס), גלן ג'ונסון, ג'ון טרי, לדלי קינג, אשלי קול, ארון לנון, פרנק למפארד, סטיבן ג'רארד, ג'ו קול, ווין רוני, אמיל הסקי (פיטר קראוץ').

אלטידור כשיר וצפוי לפתוח

בנבחרת ארצות הברית ממתינים בציפייה דרוכה למשחק הפתיחה שלהם נגד אנגליה והשוער טים הווארד, שמשחק באברטון האנגלית, נרגש במיוחד ומקווה שנבחרת הפסים והכוכבים סופסוף תוציא את אזרחי ארצו מאדישותם לספורט הפופולרי בעולם.

"זה הולך להיות די מדהים", אמר שוער מנצ'סטר יונייטד לשעבר, "אני לא יודע מה יהיה יותר טוב, ליטול חלק במשחק הזה או להיות עם החברים שלי בארצות הברית ולצפות בו בבר. אני חושב שכל המדינה הולכת לעמוד מלכת, אני באמת מאמין בזה. כולם יעצרו ויצפו במשחק".

המשחק מחר יפגיש את האמריקאים עם אחת מהפייבוריטיות לזכייה בגביע העולמי והווארד סיפר שהדבר הכי קשה היה ההמתנה: "נמאס לנו מלשחק אחד עם השני, נמאס לנו להתאמן...המשחק הזה הוא כל מה שחלמנו עליו".

יחד עם ההתלהבות מהמשחק נגד נבחרת שלושת האריות, השוער בן ה-31, שירשום מחר את ההופעה ה-52 במדים הלאומיים, סיפר שלשחקני ארצות הברית עדיין יש חוויה כדורגלנית גדולה יותר: "בשביל כל שחקן אמריקאי אין דבר כמו לשחק במקסיקו סיטי נגד מקסיקו. שום דבר לא משתווה לזה. זו החוויה הכי גדולה שיכולה להיות".

הבשורות הטובות עבור ארצות הברית מגיעות מכיוונו של ג'וזי אלטידור, ששיחק בעונה שעברה בהאל סיטי האנגלית. אלטידור שהיה בספק בגלל פציעה, כשיר להתמודדות. אגב, שחקני הנבחרת היו מעורבים בתקרית הזויה. בדרכם לאימון המסכם, חסם את אוטובוס השחקנים פיל שעמד באמצע הדרך. ברוכים הבאים לאפריקה.

ההרכב המשוער: טים הווארד, סטיב צ'רונדולו, אוגוצ'י אונייוו, ג'יי דמריט, קרלוס בוקנגרה, לנדון דונובן, מייקל בראדלי, מוריס אדו, קלינט דמפסי, ג'וזי אלטידור, אדסון באדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully