וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש משתהה? בירושלים מבינים

11.6.2010 / 10:08

בקבוצה לא אוהבים את ההמתנה אך מבהירים: "רוצים שיגיע בלב שלם". גלבוע/גליל הגישה למאמן חוזה משודרג לשלוש עונות

בהפועל ירושלים מנסים לשדר אווירה נטולת לחצים. למרות ששלשום (רביעי) בערב סיכם סופית עודד קטש את תנאיו בקבוצה, והיה צפוי לחתום עוד באותו הערב ועד הבוקר לא עשה זאת, מבהירים גורמים בקבוצה, כי לא יפנו למאמן אחר עד שישמעו מקטש. "מה שחשוב עבורינו זה שקטש יבוא לפה בלב שלם ויעשה את העבודה", אמר הבוקר אחד הבכירים במועדון, "בסופו של דבר זה לא נעים כל הסיטואציה, אבל אנחנו מבינים שלא קל לו לעזוב את גלבוע. נקווה לתשובה בקרוב".

במידה וקטש יבצע פניית פארסה בפעם השנייה, וידחה את הסיכום שהשיג עם הקבוצה, המועמד הראשי לאימון ירושלים הוא שרון דרוקר, שבקבוצה מחכים להתפתחויות לגביו ומכבי תל אביב. מי שדוחף להחתמתו של דרוקר הוא הספונסר הראשי של הקבוצה, אהרון פוגל, שמעריך מאוד את המאמן. במידה ודרוקר לא יגיע, האופציה אחריו היא מולי קצורין, שמחוזר בבונדסליגה, ודני פרנקו.

כאמור, קטש סיכם שלשום את התנאים בירושלים, אך עוד באותו הערב נפגש עם ראשי גלבוע/גליל שהציעו לו חוזה לשלוש עונות, בשכר גבוה מזה שהציעה הפועל ירושלים. בעלי גלבוע/גליל, חיים אוחיון, הביע אמש את רצונו להמשכיות של קטש, אך בקבוצה כבר מוכנים לאפשרות השניה, שכוללת את החתמתו של ליאור ליובין כמאמן הקבוצה, ומינויו של ברק פלג כעוזרו. קטש צפוי להשהות את החלטתו לפחות עד מוצאי שבת, אז אמור להפגש עם ראשי גלבוע/גליל פעם נוספת, ואולי הפעם גם יעניק לקבוצה תשובה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully