וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ניצחה את הלייקרס 89:96 והשוותה ל-2:2

הסלטיקס העייפים נעזרו באנרגיות מהספסל, ומשחק נהדר של דייויס (18 נק') ורובינסון (12 נק') העניק להם ניצחון. 33 לבריאנט

בוסטון שוב נזכרה הבוקר (שישי) לשלוף את ציפורני המלחמה, ולגרד ניצחון קשה על הלייקרס 89:96 כדי להשוות את סדרת גמר ה-NBA ל-2:2. הפעם הסלטיקס נעזרו ברבע רביעי נהדר של שחקני הספסל, שנתנו לדוק ריברס את הדבר שהיה חסר לו יותר מהכל במשחק הקודם ובכלל בסדרה הזאת: אנרגיות וטירוף. החוליה הראשית הייתה גלן בייבי דייויס, שסיים עם 18 נקודות (7 מ-10 מהשדה) ו-5 ריבאונדים (4 מהם בהתקפה) והדליק את האולם הביתי עם 9 נקודות מכריעות ברבע האחרון, אבל גם נייט רובינסון היה שם ברגעים הנכונים כדי להחליף את רונדו התשוש ולקלוע 12 נקודות חשובות, שהשאירו את בוסטון בתמונה.

המחצית הראשונה הייתה המשך ישיר למשחק מספר 3, כששתי הקבוצות מקרטעות מבחינה התקפית וקובי בריאנט ופאו גאסול המצוינים שומרים על היתרון הבטוח של הלייקרס. הרבע השלישי היה בסימן התעוררות מבחינת המארחים, אבל הרבע האחרון כבר היה התפוצצות: בוסטון קלעה בו 36 נקודות (מול 27 של האורחים), רובן כשפירס, רונדו וגארנט על הספסל, כשגם ריי אלן מצליח להתאושש מהמשחק הזוועתי שהיה לו לפני שני לילות ומסיים הפעם עם 12 נקודות והרבה מנהיגות שקטה.

בדקות המהפך אלן היה שחקן החמישייה היחיד על הפרקט, ובכל פעם שריברס עמד להחזיר את אחד מכוכביו למגרש, המחליפים שוב סיפקו סל ענק והראו למאמן שהם מסתדרים היטב. "רונדו והחבר'ה התחננו בפניי, 'אל תוציא אותם, אל תוציא אותם'", סיפר ריברס בסיום, "זה היה נהדר לראות את החמישייה הפותחת מעודדת בטירוף מהספסל".

שישה שחקנים בבוסטון סיימו בספרות כפולות, כשהקלע הבולט היה פירס, במשחק הכי טוב שלו בסדרה, כשעלה לדקות האחרונות וסגר את הסיפור עם כמה סלים חשובים. בסופו של דבר פירס סיים עם 19 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קווין גארנט הוסיף 13 ו-6 ריבאונדים, רייג'ון רונדו תרם 10 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, אבל דוק ריברס יודע שאת המהפך האמיתי ואת הריצה הגדולה הוא חייב לשחקני המשנה.

בלייקרס היה זה שוב קובי בריאנט עם עוד ערב מצוין שהסתיים עם 33 נקודות ו-6 ריבאונדים (למרות 7 איבודים). קובי סיים עם 6 מ-11 מעבר לקשת, כולל כמה שלשות וירטואוזיות, אבל הפעם ראה את דרק פישר מסתפק ב-6 נקודות בלבד ואת אנדרו ביינום המוגבל מסיים עם 2 בלבד (לא שיחק כל החצי השני). פאו גאסול המצוין שוב היה שם כדי לקלוע 21 נקודות, גם למאר אודום תרם 10 נקודות נאות, אבל האלופה סבלה מנחיתות בריבאונד (34:41 לבוסטון) וראתה את שחקני הסלטיקס מסיימים עם 16 ריבאונדים קריטיים בהתקפה. המשחק הבא, החמישי בסדרה, ייערך ביום ראשון בלילה בבוסטון.

קלעו ללייקרס: קובי בריאנט 33 (10 מ-22 מהשדה, 6 מ-11 מהשלוש, 7 מ-8 מהקו) ו-6 ריבאונדים, פאו גאסול 21 (6 מ-13 מהשדה, 9 מ-10 מהקו) ו-6 ריבאונדים, למאר אודום 10, רון ארטסט 9 (ו-7 ריבאונדים), דרק פישר 6, שאנון בראון 5, ג'ורדן פארמר 3, אנדרו ביינום 2.

קלעו לבוסטון: פול פירס 19 נקודות (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), גלן דייויס 18, קווין גארנט 13, ריי אלן 12, נייט רובינסון 12, רייג'ון רונדו 10, קנדריק פרקינס 6 (ו-7 ריבאונדים), ראשיד וואלאס 3, טוני אלן 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully