וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע ניצח את רודיק ועלה לרבע גמר טורניר קווינס

דודי סלע השיג ניצחון ענק על אנדי רודיק בשמינית גמר קווינס בלונדון, כשגבר על האמריקאי 4:6, 6:7 (8:10) ועלה לרבע הגמר

עונת הדשא נפתחה ואם לשפוט מהטניס שהציג היום (חמישי), דודי סלע מוכן לטורניר ווימבלדון הקרוב. סלע רשם את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלו, כשגבר על אנדי רודיק (מדורג 7 בעולם) בתוצאה 4:6, 6:7 (8:10), כשהוא מציג טניס מבריק, נחוש ואלגנטי. רודיק, טניסאי דשא מצוין ופינאליסט ווימבלדון 2009 לא מצא פתרון למשחק המגוון של הישראלי. לאחר שגבר על המדורג רביעי בטורניר, ברבע הגמר יפגוש סלע את ריינר שוטלר הגרמני, שנהנה מוקדם יותר היום מפרישתו של רישאר גאסקה הצרפתי (11), שסובל מפציעה בברך.

רודיק פתח היטב ושמר על ההגשה, סלע הציל במשחקון השני נקדות שבירה ואז במשחקון השלישי שבר את רודיק ועלה ל-1:2. רודיק ניסה להפעיל לחץ על סלע אבל הטניסאי מספר 1 של ישראל היה נפלא ובעזרת טניס מגוון הצליח לשמור על ההגשות, לא נכנע להגשות האימתניות של יריבו האמריקאי וניצח 4:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה השניים שמרו על משחקוני ההגשה, כשסלע מנפק חבטות כף יד מדויקות ומשחק טניס שובה עין. במשחקון האחד-עשר סלע השיג אפשרות שבירה, אבל רודיק הגיב באייס והמשיך ל-5:6. סלע המשיך לחבוט סלייסים לעבר האמריקאי, שלא מצא תשובה לכך, ובעזרת דרופ שוט יפהפיה כפה שובר שוויון.

רודיק השיג מיני ברייק ראשון ועלה ל-0:2 אבל סלע נעזר בחבטות כף יד מצוינות כדי להריץ את האמריקאי ולהשוות ל-2:2. בשוויון 3:3 סלע שלח כדור קשתי, אבל רודיק הגיע אליו והשיג ווינר, אבל מיד אחר כך שלח סלע כדור העברה ענק מקצה המגרש וקבע 4:4. בשוויון 6:6 רודיק שלח אייס ועלה ל-6:7. סלע הריץ את יריבו והשווה בעזרת גב יד מצוינת. בהמשך הגיש בלע נהדר ושלח כדור לאורך הקו כדי לעלות ל-7:8 ולהשיג אפשרות לנקודת משחק, אותה בזבז כשהעיף כדור החוצה. סלע השיג עוד נקודת משחק, והפעם לא פספס אותה, כשהגיש היטב, עלה לרשת, ובזינוק וירטואוזי השיג ווינר שקבע 8:10 בשובר השוויון וניצחון 6:7 במערכה, ובמשחק.

אחרי המשחק התייחס רודיק למיעוט המשחקים בלו"ז שלו עד פתיחת ווימבלדון בעקבות ההדחה המוקדמת: "עכשיו יהיה לי יותר זמן להתאמן בחדר הכושר, לבדוק אם יש הצגות או קונצרטים טובים בעיר כדי לנקות את הראש. אני לא נכנס לפאניקה, ולא מוטרד מדי מההפסד. הייתי רוצה לשחק קצת יותר על הדשא, אבל יהיה בסדר".

לאחר מכן דידה המדורג ראשון בטורניר, רפאל נדאל, לרבע הגמר אחרי ניצחון קשה 6:7, 6:4, 4:6 על דניס איסטומין האוזבקי. הספרדי נראה מותש אחרי שזכה ברולאן גארוס, ונזקק לטיפול רפואי ברגלו במהלך המשחק, אך התעשת בזמן בדרך לשלב הבא. מי שלא יהיה ברבע הגמר הוא נובאק דג'וקוביץ', המדורג שני שנכנע לשאבייר מאליס הבלגי 6:3, 4:6, 6:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully