וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רפא בניטז מאמן אינטר

הנראזורי הודיעו כי מאמן ליברפול לשעבר חתם לשנתיים ויוצג ביום שלישי. דיווח: מסצ'ראנו, קאוט ודויד סילבה על הכוונת

עכשיו זה רשמי. אינטר הודיעה היום (חמישי) על מינויו של רפא בניטז כמאמן הקבוצה. הספרדי, שפוטר מליברפול, חתם לשנתיים ויחליף את ז'וזה מוריניו, שהוביל את אינטר לטרבל היסטורי העונה. בניטז בן ה-50 יוצג רשמית כמאמן הקבוצה במסיבת עיתונאים שתיערך ביום שלישי. באנגליה נטען כי בניטז ירוויח 65 אלף ליש"ט לשבוע.

למעשה, בניטז היה האופציה המועדפת של מסימו מוראטי לכל אורך הדרך. כבר ביום שלישי הודיע מוראטי כי כל תנאיו של המאמן סוכמו. כעת, הגיעה גם ההודעה הרשמית ובאינטר יכולים לפתוח רשמית בהכנות לעונה הבאה.

בניטז מגיע לסן סירו לאחר שש שנים בליברפול. הספרדי הוביל את הקבוצה האנגלית לזכייה בליגת האלופות ב-2005 ובגביע האנגלי ב-2006. כמאמן ולנסיה הוא זכה בשתי אליפויות ספרד וכעת, הוא ניצב בפני אתגר גדול - לנסות להגן על שלושת התארים בהם זוכה מוריניו, שעזב את אינטר לטובת משרת האימון של ריאל מדריד.

על פי דיווחים בתקשורת האנגלית, בניטז מעוניין להביא איתו לאינטר שניים משחקניו בליברפול - חאבייר מסצ'ראנו ודירק קאוט. אינטר תציע 33 מיליון ליש"ט עבור הקשר הארגנטינאי והחלוץ ההולנדי. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של בניטז הוא דויד סילבה, קשרה של ולנסיה שמועמד להצטרף גם לריאל מדריד של מוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully