וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרז: "גווארדיולה לא מתאים לריאל"

סבור שמאמן בארסה לא יכול להתמודד עם שחקני הבלאנקוס. קולארוב מתקרב למדריד. לואיס אנריקה שוקל הצעה ממאיורקה

המלחמות הפסיכולוגיות בין ריאל מדריד וברצלונה ממשיכות חרף העובדה שהמונדיאל בפתח. עם כל הכבוד שרוחש נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרז למאמנה של ברצלונה פפ גווארדיולה, הרי שהוא לא מאמין שהוא יכול להתמודד עם חדר ההלבשה של הקבוצה.

"גווארדיולה הוא מאמן ראוי", אמר פרז, "והוא מתאים מאוד לבארסה, אבל הוא לא מתאים ולא יכול היה להתמודד עם המערכת של ריאל מדריד. לשחקנים היום יש כוח רב והם צריכים מאמן חזק עם ניסיון ורקורד מוכח". הנשיא אף התייחס לגבי המאמן החדש של הקבוצה ז'וזה מוריניו, ואמר: "גם אם אינטר לא הייתה מדיחה את ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות, בכל זאת היינו שוכרים אותו לעבוד אצלנו".

עוד לגבי ריאל: לפי פרסומים באיטליה, הקבוצה הלבנה הגישה הצעה בגובה 20 מיליון יורו לרכישת המגן השמאלי הסרבי של לאציו, אלכסנדר קולארוב, והעסקה קרובה לסיכום.

* עיתון 'מארקה' מדווח הבוקר (חמישי) כי לואיס אנריקה, מאמן בארסה אתלטיק, שוקל הצעה לאמן בעונה הבאה את מאיורקה. הקבוצה של דודו אוואט נפרדה בסיום העונה ממאנה בארבע השנים האחרונות, גרגוריו מנזאנו, שהחליט להתפטר. אנריקה בן ה-40 הוא המועמד המועדף לקבל את התפקיד.

על פי הדיווח, במאיורקה סימנו את אנריקה בשל הניסיון בעבודה עם צעירים. הקבוצה סובלת מבעיות כלכליות וצפויה להתבסס על סגל צעיר בעונה הבאה. לכן, במועדון מקווים שאנריקה יסכים לקבל על עצמו משרת אימון ראשונה בלה ליגה, אחרי שעבד בקבוצה השנייה של ברצלונה בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully