וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "נוכל להרכיב נבחרת טובה מאוד"

מאמן ישראל ערך מסע"ת מחויכת ופרגן: "יש לי סגל של 30-40 שחקנים. נצטרך לשלב בין כולם". על בנין: "הוא העיניים שלי"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, ערך הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים ראשונה מאז חזרת הנבחרת מהמסע לדרום אמריקה. בהתאחדות הודיעו כי מסיבות העיתונאים של המאמן הלאומי יהיו מעתה דבר שבשגרה ויתקיימו פעם-פעמיים בחודש. פרננדז דיבר בצרפתית ונעזר במתורגמן.

המאמן פתח את דבריו בהתייחס לשני ההפסדים האחרונים, 4:1 לאורוגוואי ו-3:0 לצ'ילה: "הפסדנו פעמיים, אבל בשבילנו זה היה יותר בשביל לראות את הסגל, את כל השחקנים, והיה חשוב שכולם ישחקו. ניסינו שתי שיטות משחק, הייתי מעדיף שהנבחרת תנצח, אבל שיחקנו שתי נבחרות שהייתה להן הרבה מוטיבציה לפני המונדיאל. אני מאוד מרוצה, אהבתי מאוד את היכולת של השחקנים ואת המקצועיות שלהם".

המאמן המשיך להתייחס למסע ולנתח את ההפסדים: "היו יריבות מאוד קשות ורוב השחקנים שלנו כבר היו אחרי הפסקות הליגות ולא בכושר. חלקם היו מאוד עייפים, אבל הם שיחקו יפה. הבטחתי לשחקנים שכולם ישחקו, והתוצאה היא לא מה שהיה חשוב במשחקים האלה. מה שיהיה חשוב זה נגד מלטה, גיאורגיה, קרואטיה".

המאמן הצרפתי נשאל לגבי העתיד הקרוב, ואמר: "נגד חוף השנהב נראה מי יהיה בכושר הכי טוב כדי להרכיב את הקבוצה הכי טובה. כולנו עובדים ביחד כדי לשפר דברים. יש לי סגל של 30 או 40 שחקנים, יש שחקנים בישראל ובאירופה ואני חייב לראות איך לשלב בין כולם. נוכל להרכיב קבוצה טובה מאוד, אני בטוח בעצמי".

במהלך מסיבת העיתונאים נשאל המאמן לא אחת על יכולתם של שחקנים. על ברק יצחקי, הרכש החדש של מכבי תל אביב, אמר: "הוא צריך להיות רציני, לעבוד קשה ולהבקיע שערים. אני רוצה להיזכר בשחקן הרציני והמקצוען שהכרתי בבית"ר. שישחק כמו שהוא יודע ואז הדלתות יפתחו בפניו".

בנוגע לטענות לפיהן לא נכח במשחקה של הצעירה נגד שבדיה בשבוע שעבר, אמר הצרפתי בהחלטיות: "ראיתי את המשחק שלוש פעמים בוידאו, טל בנין היה באצטדיון, הוא העיניים שלי בארץ וזו פעם אחרונה שאני אומר את זה - העיניים שלו זה העיניים שלי ואני סומך עליו ב-100 אחוז".

פרננדז הקדיש פרק זמן נרחב לדבר על ענייני כושר גופני ואמר: "תמיד ידעתי מדוע ישראל לא העפילה לטורניר גדול 40 שנה, אבל עכשיו אני יודע מה צריך לעשות". המאמן טען כי ברצונו לקיים פגישה בין כל מאמני ליגת העל ומאמני הכושר של הקבוצות יחד עם הצוות המקצועי של הנבחרת ומאמן הכושר חזי נחשוני. בינתיים, שחקני הנבחרת הבוגרת עברו הבוקר סדרת בדיקות רפואיות במכון וינגייט. אליהם הצטרפו גם שבעה שחקנים מסגל הנבחרת הצעירה: אלמוג כהן, אלרואי כהן, אייל גולסה, עומר דמארי, רמי גרשון, עודד אלקיים ואושרי רואש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully