וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: שיקגו בלקהוקס זכתה בגביע סטנלי

49 שנים לאחר התואר האחרון שלה, גברה הקבוצה 3:4 בהארכה בפילדלפיה על הפליירס כדי לנצח 2:4 בסדרת הגמר

שיקגו בלקהוקס זכתה הלילה (בין רביעי לחמישי) בגביע סטנלי, לראשונה מאז 1961, זאת לאחר שגברה 3:4 בהארכה על פילדלפיה פליירס במשחק השישי בסדרת הגמר. שער ניצחון של פטריק קיין בהארכה קבע 2:4 בסדרה, וקטע, כאמור, רצף ארוך בן 49 שנים ללא זכייה של שיקגו.

לאחר שבחמשת המשחקים הראשונים בסדרה נשמר יתרון הביתיות וכל קבוצה קצרה ניצחון בביתה שלה, הצליחה שיקגו, שסיימה את הליגה הסדירה במקום השני, למנוע משחק נוסף ומכריע מול הפליירס, שסיימו את העונה הסדירה במקום השביעי והצליחו להעפיל לפלייאוף רק במחזור האחרון של העונה.

האווירה המחשמלת במשחק הייתה טעונה, ובזמן הארכה הקהל בעיר האחווה יצא מגדרו, אלא ששער הניצחון של קיין, שהצליח להעביר את הפאק מאחורי שוער הפליירס מייקל לייטון, קטע את השמחה. האור האדום שאמור לכבות כזה שמסמן על כיבוש שער לא כבה מיד, אבל זה לא מנע משחקני שיקגו לפרוץ בחגיגות על המשטח הקפוא. לאחר בדיקה קצרה אושר השער והאות לצהלה של שחקני הקבוצה האורחת ניתן באופן רשמי. "ניסיתי רק להחזיק בפאק ולהבקיע, אני חושב שאף אחד מלבדי לא ידע שזה היה שער", שחזר בסיום קיין את שער הניצחון הדרמטי שלו.

קפטן הבלקהוקס ג'ונתן טוואס, שכבש שבעה שערים במשחקי הפלייאוף ובישל את השער הראשון במשחק האחרון בסדרה, זכה בתואר ה-MVP של הפלייאוף על שמו של קון סמיית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully