וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב חדד חתם לעונה נוספת בבני יהודה

הבלם בן ה-26 ימשיך לעונה שנייה בזהובים: "זה מועדון גדול, אין מאושר ממני". צעירי ומורי עדיין לא מתאמנים עם הקבוצה

בלם בני יהודה, אביב חדד, חתם לעונה נוספת במועדון באמצעות סוכנו דודו דהאן. הבלם ערך אתמול (שלישי) את אימון הבכורה של הקבוצה לעונת 2010/11 למרות פערים קטנים והיום הכל נסגר באופן סופי חדד בן ה-26 הצטרף לזהובים בקיץ שעבר מהכח עמידר רמת גן ובחלק השני של העונה תפס את מקומו בהרכב הראשון. במועדון היו מרוצים מאוד מיכולתו והמאמן החדש דרור קשטן ביקש להשאירו בקבוצה.

"אין מאושר ממני, זה מועדון גדול ומשפחה חמה". חדד מקווה להמשיך את המגמה מסיום העונה ולשמור על מקומו בהרכב: "בשנה שעברה לקח לי קצת זמן להיכנס לעניינים וגם הייתי קצת פצוע. אני מקווה שהשנה זה יראה אחרת ושתהיה לנו עונה מוצלחת בבני יהדוה". הבלם התייחס גם למאמנו החדש: "אני לא צריך להוסיף יותר מדי על דרור. כבודו במוקומו מונח. כולם יודעים מי זה דרור קשטן, הוא מאמן גדול ואני בטוח שהוא יצעיד אותנו קדימה. מחמיא לכל שחקן שדרור קשטן רוצה אותו בסגל". על החזרה המוקדמת לאימונים: "לא הייתה לנו פגרה ארוכה מדי, אבל בסך הכל זה טוב כי כולם עדיין בכושר. אני בטוח שזה רק יעזור לנו לקראת פתיחת העונה הנוכחית".

בתוך כך, הקבוצה ערכה היום (רביעי) אימון נוסף, ממנו חסרו שלושת הזרים, דלה איינוגבה, שנמצא עם ניגריה במונדיאל, איבן גארידו ששוהה עם אשתו בחו"ל, ופדרו גלבאן שנמצא בארגנטינה. גם לירוי צעירי ודין מורי, שחקני הנבחרת הצעירה, קיבלו שחרור מהאימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully