וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול: "רוצה להראות לעולם שחזרתי לעצמי"

קשר אנגליה לא מתעסק בשחרור מצ'לסי ("משאיר את זה לסוכן שלי") ומתכונן לארה"ב. קאפלו התעמת עם חבורת צלמים באימון

קשר נבחרת אנגליה, ג'ו קול, ששוחרר רשמית מצ'לסי בשעות הבוקר, לא מתכוון לעסוק בעתידו בזמן המונדיאל. "רק ההצלחה בטורניר נמצאת בראשי כרגע ואת כל השאר אני משאיר לסוכן שלי. השחרור מצ'לסי היה באוויר כבר תקופה, אבל זה סיפור ליום אחר. אני שמח להיות בדרום אפריקה ואם אשחק, זה יהיה פנטסטי", אמר הקשר בן ה-28 ששיחק בסטמפורד ברידג' בשבע השנים האחרונות.

פאביו קאפלו לקח את קול לדרום אפריקה למרות שזה מיעט לשחק בעונה האחרונה, בה התאושש מפציעה ארוכה. "לא חשבתי שימיי בנבחרת תמו", אמר הקשר. "יש לי ביטחון ביכולת שלי, למרות שאני יודע שלמאמן לא פשוט לבחור שחקן שלא משחק בקביעות, בצדק או שלא בצדק, בקבוצה שלו. חזרתי להציג את היכולת הטובה שלי ואני רוצה להראות את זה לעולם ולשחק טוב יותר מבמונדיאל הקודם".

קול פרגן לקאפלו, טען כי הוא מחזיק את הסגל קצר באימונים ומבחינת משמעת והסביר את ההבדל בינו לבין קודמיו: "הדבר הכי גדול בסגל הנוכחי הוא שאתה לא יודע את מי המנג'ר יבחר. מהניסיון שלי, זה דבר טוב כששחקנים לא נבחרים על פי הרזומה שלהם אלא על פי הכושר שלהם, וזה משפר את הקבוצתיות".

בינתיים, אנגליה ממשיכה להתכונן למשחק הפתיחה נגד ארצות הברית ביום שבת. שון רייט פיליפס ודייויד ג'יימס, שסבלו מפציעות קלות, שבו להתאמן. מנגד, ג'יימס מילנר ערך אימון אישי בחדר הכושר.

קאפלו, מצידו, ממשיך להיראות לחוץ והתרפץ על חבורת צלמים וצוות טלוויזיה שהתקרב לחדר ההלבשה בזמן המנוחה של השחקנים. "למה אתם מצלמים בחדרים? אין לזה תירוץ. איפה אתם חושבים שאתם נמצאים? כאן זה לא בריטניה", זעק האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully