וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב: "יש לי תחושה טובה לגבי קלוזה"

מאמן נבחרת גרמניה מאמין במלך השערים של מונדיאל 2006, למרות שכבש רק שלושה שערי ליגה במדי באיירן מינכן העונה

ארבע שנים אחרי שהיה מלך שערי המונדיאל, מגיע מירוסלב קלוזה מגיע למונדיאל 2010 במצב אחר לגמרי ואחרי עונה קשה מאוד בבאיירן מינכן, בה בילה את מרבית זמנו על הספסל. יחד עם זאת, מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב מאמין בו וצפוי להכליל אותו בהרכב כבר במשחק הפתיחה של הגרמנים מול אוסטרליה. קלוזה, שחוגג היום (רביעי) יום הולדת 32, כבש רק שלושה שערי ליגה בבאיירן העונה ונראה רחוק מכושרו הטוב גם במשחקי ההכנה, אך כל זה לא מפחיד את לב.

"לא, אין מתנות היום", ענה המאמן כשנשאל לגבי יום ההולדת של קלוזה, "אבל מה שברור זה שמירו מרגיש טוב מאוד וחזק מבחינה מנטלית. אתמול באימון ראיתי אותו זז טוב, הוא נכנס מהר לעניינים ויש לי תחושה טובה שלאט לאט הוא מתחיל למצוא את הכושר הפיזי והמנטלי שלו". לא רק במונדיאל 2006 הצטיין קלוזה אלא גם ב-2002, בו הגיעו הגרמנים לגמר כבש חמש פעמים והיה סגן מלך שערי הטורניר. "למירו הייתה שנה קשה והוא הודה שהוא נכנס למצבים קשים, אבל הוא עבד קשה ואני חושב שהשבוע הוא יוכל להשתחרר".

גרמניה, שזכתה שלוש פעמים במונדיאל, תנסה להבטיח את עלייתה לשמינית הגמר עוד לפני משחקה האחרון בשלב הבתים. למרות היותה פייבוריטית ברורה בבית, שכולל פרט לגאנה ואוסטרליה גם את סרביה, לב לא מקל ראש באף יריבה ובטח לא באוסטרליה, מולה תפתח נבחרתו את המונדיאל. "המאמן שלהם החדיר הרבה סדר ומשמעת למשחק שלהם. יש להם תשוקה שלא תיאמן ומבנה הגנתי שכמעט קרוב לשלמות". לב התייחס גם להיעדרותו של מיכאל באלאק ועוד כמה שחקנים משמעותיים ולסגל הצעיר שיעמוד לרשותו. "יש לנו קבוצה מאוד צעירה וחלק מהשחקנים יצטרכו להתעלות. אולי הקבוצה הזו תגיע לפיק שלה בעוד כמה שנים, היא עדיין לא הגיעה לשם, אבל העתיד שייך לשחקנים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully