וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינס: סלע עלה לסיבוב השלישי, יפגוש את רודיק

הישראלי ניצח 5:7, 2:6 את מולר ויפגוש את הפיינליסט מווימבלדון אשתקד (14:30, יורוספורט). נדאל טייל לשלב הבא

דודי סלע ממשיך להתאושש מהתקופה הפחות טובה שעברה עליו, והיום (רביעי) עלה לשמינית הגמר בטורניר קווינס בלונדון אחרי שניצח 5:7, 2:6 את ג'יל מולר מלוקסמבורג, שמדורג במקום ה-208 בעולם. סלע, שהבטיח לעצמו כבר קרוב ל-9,000 דולר, ייתקל בסיבוב הבא במשוכה גבוהה בהרבה בדמותו של פיינליסט השנה שעברה בווימבלדון אנדי רודיק והסרבים האימתניים שלו (14:30, שידור ישיר ביורוספורט).

שלושה ימים אחרי שזכה ברולאן גארוס, פתח רפאל נדאל את עונת הדשא עם ניצחון 2:6, 2:6 קליל על מרכוס דניאל הברזילאי. השור הספרדי יפגוש בשלב הבא את דניס איסטומין, שניצח 6:7, 4:6 את דסטין בראון. גם נובאק דג'וקוביץ' ניצח בקלות 3:6, 3:6 את פאולו לורנצי ויפגוש בסיבוב הבא את המנצח בין ברנר טומיץ' לשאבייה מאליסה.

גם היום, שוב התפספסה הזדמנות של טניסאי ישראלי לפגוש את הפנומן השוויצרי רוג'ר פדרר. נועם אוקון הודח היום (רביעי) מטורניר הדשא בהאלה, גרמניה, כבר בסיבוב הראשון. הישראלי, שמדורג במקום ה-273, הפסיד 6:4, 6:3 לאלחנדרו פאלה הקולומביאני, שמדורג במקום ה-67 בעולם ונמצא בתקופה טובה.

המשחק, שנפסק אתמול בגלל הגשם בגרמניה במצב של 6:4, 1:1, נמשך היום אך המגמה נשארה באותו הכיוון כשפאלה ניצח תוך שעה ו-36 דקות. אוקון נשבר ארבע פעמים במשחק ושבר פעם אחת בלבד, מה שמנע ממנו לפגוש את פדרר, שזכה חמש פעמים בעבר בטורניר, וישחק מול אלחנדרו פאלה.

במשחק נוסף בטורניר האלה ניצח בנג'מין בקר 4:6, 2:6 את מיכאיל לדובשיח הרוסי, גם פיליפ פצשנר ניצח 6:7, 3:6 את ויקטור טרויצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully