וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי: "לנבחרת שלי אין חולשות"

מאמן אלופת העולם איטליה לא מנמיך ציפיות: "אנחנו מתכוננים כדי לזכות בעוד גביע עולמי". פירלו המריא עם האזורי לדרא"פ

נבחרת איטליה נחתה הבוקר (רביעי) ביוהנסבורג שדרום אפריקה, והתקבלה על ידי התקשורת המקומית והבינלאומית וכן צוות של הוועדה המארגנת. אמש, לפני שהמריאו ממילאנו, התראיינו שחקני אלופת העולם לתקשורת האיטלקית, והביעו ביטחון ביכולתם.

"אנחנו מקווים לעשות טורניר מוצלח", אמר כריסטיאן מאג'ו, "ארגנטינה, ספרד וברזיל פייבוריטיות, אבל שימו גם את איטליה ברשימה". לעומת מאג'ו הנרגש, ג'אנלוקה זאמברוטה המנוסה שמר על קצת יותר פאסון. "יש לנו סגל שמשלב ותיקים וצעירים, וזה שילוב טוב", אמר זאמברוטה, וציין כי הפייבוריטיות שלו הן "אנגליה, ארגנטינה, ברזיל וספרד".

"אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ומה צריך לעשות כדי להשיג את זה", אמר שוער הנבחרת ג'אנלואיג'י בופון, "עבדנו קשה כדי להיות מוכנים". חלוץ הנבחרת ג'אמפאולו פאציני הצהיר כי אינו לחוץ לקראת הטורניר: "אנחנו נהנהים מהציפיות הגבוהות, אנחנו עדיין צריכים להשתפר. זאת הפעם הראשונה שלי בגביע העולם, אני שמח ומקווה לתרום כמה שיותר".

מאמן הנבחרת, מרצ'לו ליפי, מקווה להיות המאמן השני בהיסטוריה שזוכה בשני גביעים רצופים, ובכך להשתוות לאיטלקי האגדי ויטוריו פוצו. "באתי כדי לנצח, ליהנות מהאירוע עוד פעם אחת, לשחזר את תחושת הניצחון", אמר דון ליפי. המאמן התייחס לפציעתו של אנדראה פירלו, שהמריא עם האזורי, ועשוי להשתתף רק במשחק השלישי של שלב הבתים נגד סלובקיה. "שחקן באיכות של פירלו מכריע משחקים", אמר ליפי, "הוא מנהיג שקט שמדבר דרך הרגליים. בעצה אחת עם הצוות הרפואי החלטנו שיטוס איתנו. גם אם לא ישחק בשלושת המשחקים הראשונים זאת לא בעיה מבחינתנו, הוא יכול להיות כשיר לרביעי".

ליפי התייחס לסיכוייה של אלופת העולם לשחזר את הזכייה מ-2006, ואמר: "לנבחרת שלי אין חולשות, אנחנו מתכוננים כדי לזכות בעוד גביע עולמי. ננסה לשחק אגרסיבי, יפה ויעיל. קבוצה טובה צריכה להיות מסוגלת לעשות את כל זה גם בהגנה וגם בהתקפה". וכשליפי עצמו בא עם ציפיות גבוהות, אין פלא שבאיטליה מצפים שנבחרתם תגיע רחוק. "יש לנו ניסיון וזה יכול לעזור כי אנחנו מכירים את התנאים ויודעים מה צריך כדי לנצח", סיכם ליפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully