וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר: "בגילי מעריכים רגעים כאלה"

גיבור הלייקרס דרק פישר מתמוגג מיכולתו: "זה לא משהו שקורה בכל עונה". ריברס מתלונן על ההשפעה של ג'קסון על השופטים

לזה קוראים אופי של אלופים. בלייקרס אומנם יודעים שקובי בריאנט הוא האיש שלהם ברבע האחרון, אבל דווקא דרק פישר הוכיח הלילה (רביעי) שהוא האיש למשימות מיוחדות, כשקלע 11 נקודות ברבע האחרון במשחק מספר 3 בסדרת גמר ה-NBA, והוליך את חבריו לניצחון 84:91 על בוסטון ויתרון 1:2 בסדרה.

פישר, שהגיע לרבע האחרון עם 5 נקודות בלבד אך הוסיף להן עוד 11 גדולות ברבע האחרון עם 5 מ-7 מהשדה, היה נרגש בסיום המשחק, כשהבין שהוא זה שהעניק לקבוצתו את הניצחון הכל כך מכריע. עד כה בסדרת הגמר הקבוצה שניצחה במשחק השלישי במצב של 1:1 היא זו שזכתה באליפות, ופישר היה על סף דמעות כשנשאל על ההרגשה שלו.

"קשה לתאר את זה במילים", אמר פישר החנוק, שעבר שנה לא פשוטה גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית, "אני כל כך אוהב את מה שאני עושה, אני כל כך אוהב לעזור לקבוצה שלי לנצח, וגם כשהדברים לא הולכים כפי שאני רוצה, אני עדיין סותם את הפה וממשיך לעבוד ויודע שהדברים יחזרו להסתדר. לתת תרומה כזאת במשחק כל כך חשוב, זו הרגשה סוריאליסטית. אני מאושר, אבל כבר חושב על המשחק הבא.

"אני חושב שככל שמתפתחים במשחק ואחרי שמשחקים למעלה מ-14 שנה בליגה, לומדים להעריך את הרגעים האלה, על הבמות האלה, ולא לקחת אותם כמובנים מאליהם. זה לא משהו שקורה בכל עונה. עוד חמש או עשר שנים מהיום, כשאהיה זקן ואשב בבית, לא אוכל לסבול את התחושה כאילו לא נתתי את הכל כדי לעזור לקבוצה שלי".

"למען האמת, זו לא הפעם הראשונה שהוא עושה דברים כאלה", החמיא קובי בריאנט לפישר, "זו כמעט האחריות שלו לקחת פיקוד במשחקים כאלה".

אז מה היה ההבדל הלילה בין היכולת של הלייקרס שלשום לזו של הלילה? "היינו מאוד מאוכזבים מהיכולת שלנו במשחק השני ומאיבוד יתרון הביתיות", אמר פישר, "אני חושב שזה החזיר לנו את הפוקוס ואת כל תשומת הלב. לא פקפקנו לרגע ביכולת שלנו לנצח בבוסטון. חייבים לנצח בכל מקום, בכל זמן".

אחד הסלים החשובים של פישר היה במהלך של חדירה מצוינת עם 49 שניות לסיום, ולמרות ששלושה שחקני בוסטון התנפלו עליו, הגארד בן ה-35 השחיל את הכדור פנימה וגם סחט עבירה. "זה היה מהלך אמיץ מאוד של דרק", החמיא פיל ג'קסון, "אחריו זה כבר היה ברור שאנחנו מנצחים. כשיש לו הזדמנות לקחת זריקה מכריעה, נדמה כאילו הוא תמיד שם, תמיד מוכן".

גם בבוסטון הורידו את הכובע בפני פישר, ודוק ריברס הודה ש"הוא זה שהיווה את ההבדל בין הקבוצות. הוא פשוט שחקן אמיץ, שלקח את המשחק בכוח. קובי קצת התקשה, אבל אז דרק השתלט על המשחק. כל הנקודות שלו היו ברגעים מכריעים".

בוסטון המומה

מהצד השני, בבוסטון לא ישכחו מהר את היכולת של ריי אלן, שביום שני קלע 8 מ-11 מהשלוש במשחק אדיר, אבל הלילה סיים עם 2 נקודות עלובות ו-0 מ-13 מהשדה באחת התצוגות החלשות של שחקן במשחק גמר. מי שהגן עליו היה שוב, פישר. "לא ציפינו שיסיים עם 0 מ-13, אבל זה באמת קשה עבורו להתרוצץ ככה כמו משוגע בשביל להתפנות לכל זריקה, ואז מהצד השני לנסות לשמור על קובי. דבר כזה גומר לכל אחד את הרגליים. אי אפשר לעבוד קשה כל כך משני הצדדים של המגרש. לעומת זאת, מה שבטוח זה שבמשחק הבא הוא לא יגמור עם 0 מ-13".

בבוסטון גם שלחו רמזים זהירים לשופטים, שנראה היה כאילו לא שלטו בעניינים, הרבו להשתמש בשידורים החוזרים בדקות האחרונות, ושרקו לסלטיקס 27 עבירות לעומת 20 בלבד ללייקרס. ריברס לא אהב את הביקורת של פיל ג'קסון על השופטים אחרי המשחק השני, ורמז שאולי זה מה שהפיע על השריקות במשחק השלישי. "אני פשוט נדהם שהקבוצה השנייה מתלוננת על העבירות שנשרקו בעוד אנחנו היינו אלה שהיו בבעיית עבירות בשני המשחקים", אמר ריברס, "אולי יש להם שם חישובים משונים, אני באמת לא מבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully