וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "חושב על דרכים לעצור את האופוריה"

דווקא הניצחון הגדול על פולין מדאיג את מאמן נבחרת ספרד. טורס מסכים: "התחושות הללו עלולות לעלות לנו ביוקר"

אחרי כמה גמגומים בשבועיים האחרונים נגד נבחרות בסדר גודל בינוני ואף פחות מכך, התעוררה אמש (שלישי) נבחרת ספרד בדיוק בזמן והביסה 0:6 את נבחרת פולין ללא תנאי. הנבחרת שנחשבת למועמדת הבכירה להניף את הגביע העולמי יצאה שמחה וטובת לב לדרום אפריקה, ומי שבוודאי כבר ממתינים בחשש הם שחקני נבחרת שויץ, שיפגשו את אלופת אירופה ב-16 ביוני.

מי שביקש לצנן את האווירה אחרי הניצחון במורסיה היה המאמן ויסנטה דל בוסקה, שאמר: "אני חושב על דרכים לעצור את האופוריה. אני לא יכול לשלוט בציפיות של האוהדים, אבל בחדר ההלבשה אנחנו יודעים שעכשיו מגיע החלק הקשה. אנחנו חייבים להיות זהירים ולא להגיע בתחושה שאנחנו יותר טובים מהיריבות שלנו".

פרננדו טורס, שעדיין מחלים מפתיעה, שיחק אתמול חצי שעה וכבש את השער החמישי, הוסיף דברים דומים: "יכול להיות שעכשיו נהיה אופטימיים מאוד ואפילו אופוריים, אבל אנחנו צריכים לדעת שזה עלול לעלות לנו ביוקר. אנחנו חייבים לשמור על קור רוח ולקחת את המשחקים שלנו נגד ערב הסעודית ודרום קוריאה כדוגמאה למה שעשוי לקרות".

כובש השער הראשון, דויד וייה, נמצא במצב רוח מצוין אחרי שלא מכבר חתם בברצלונה ואתמול הוא בחר להחמיא לשחקן איתו שיתף פעולה בשנים האחרונות ולאחד נוסף איתו יעשה זאת הלח מהעונה הקרובה: "בשביל מי שמשחק עם דויד סילבה ואנדרס אינייסטה ועבור מי שצופה בהם, מדובר בהנאה גדולה. התנועה של שניהם יוצאת מן הכלל וכחלוץ אני מאושר לשחק איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully